Wordt uitbesteed, en uitgevoerd door Garuda in Jakarta.RudiMD11 wrote:Goodmorning!
Vroeg me af of B744 PH-BFY nog steeds gepland staat voor een D-check? And krijgt ie dan de nieuwe livery nog voor de laatste jaren van service?
Regards!
Rudi
streep wrote:Wordt uitbesteed, en uitgevoerd door Garuda in Jakarta.RudiMD11 wrote:Goodmorning!
Vroeg me af of B744 PH-BFY nog steeds gepland staat voor een D-check? And krijgt ie dan de nieuwe livery nog voor de laatste jaren van service?
Regards!
Rudi
Zal deze "extra" 747 dan ook een all pax machine zijn ?nemaco wrote:BFY krijgt nieuwe livery ja. Dat is dan 747 nr 5 (BFT, BFV, BFW en BFN) in nieuwe livery en tevens de laatse KLM Asia 747. Op dat moment zijn er nog 10 x 747's in oude livery die vermoedelijk niet meer in nieuwe livery zullen verschijnen. Gezien de grote groei van KLM wordt er binnen KLM over gesproken om mogelijk nog 1 x 747 langer in dienst te houden net zoals dit is gebeurd bij BFN. Dit houdt in dat betreffend toestel alsnog een D-check zal ondergaan (afgezien van BFY)
Het gaat om de kit combi naar full pax. Geen enkele in de woestijn staande combi heeft zo ver ik weet een full pax configuratie.mac wrote:Heeft KLM haar eigen ombouwkits weggedaan? Staan nu toch redelijk wat combi's in de woestijn dus je zou verwachten dat er 1 of 2 kits beschikbaar zijn.
Zou dat niet heel apart zijn aangezien de BFF 2 maanden voor de BFH is geleverd en dit niet heeft en tussen de BFY en de BFH er ook een aantal combi's zitten qua bouwjaar die dat dan niet hebben?787-8 wrote:Volgens mij waren dat ook de enige 2 waar dat kon.
Vraagje over twee andere toestellen: wat is de status van de PH-EZS en de PH-BFI?nemaco wrote:Update gestrande KLM kisten en nieuwe 787:
Inkjet wrote:Vraagje over twee andere toestellen: wat is de status van de PH-EZS en de PH-BFI?nemaco wrote:Update gestrande KLM kisten en nieuwe 787:
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more