Tegenwoordig mijd ik de KLM 777, vroeger met de 3-3-3 opstelling goed te doen, maar sinds de smalle stoelen en de smalle gangpaden met de 3-4-3 opstelling ...76-er wrote:Wat je zegt, MP-historie. Da's anders. 18 Per dag staat me bij.
Als passagier, geef mij maar de 74. Alles is beter dan 3-4-3 in de 77 of 3-3-3 in de 78. Zolang ie heel blijft hè..
Long live the Queen!
Is nu weer terug onderweg van de C-check. En het eerste probleem gaat alweer in het boekFiets wrote:En zou morgen weer aan het werk moeten:
KL 9956 /26 26 NWI AMS 1430
KL 1847 /26 26 AMS VIE 1715
KL 1848 /26 26 VIE AMS 1955
Hopelijk ziet KLM kans om met het toenemen van het aantal toestellen het gebruik te optimaliseren. Je ziet het wel langzaam toenemen in de tijd. Momenteel even niet met het onderhoud op de BHI.787-8 wrote:TUI zit met haar 787 rond de 17
Iemand91 wrote:@ 747classic; waarom ga je er trouwens vanuit dat KLM dan met een full pax 747 moet doorvliegen en niet een 747-combi?
Ah, vandaar. Klinkt logisch inderdaad. Maar goed; I'm all for it; hoe langer de 747 hoe mooier.747classic wrote:Iemand91 wrote:@ 747classic; waarom ga je er trouwens vanuit dat KLM dan met een full pax 747 moet doorvliegen en niet een 747-combi?
- Doorvliegen met een vliegtuig met hoge pax capaciteit heeft momenteel prioriteit (slotproblemen AMS)
- De dedicated all pax 747 PH-BFN heeft een "niet geplande " D-check gekregen, ten einde tot het eind van de 747 operatie productie te kunnen leveren.
- De PH-BFY, zal voorlopig laatste D-check krijgen en opereert ook in all pax configuratie.
- Het tot het eind doorvliegen met zowel een paar 747 combi's als enkele all pax machines geeft indelingtechnische problemen bij onverhoopte AOG.
- Waarschijnlijk zullen CUR en PBM (747 all pax) en enkele NAD bestemmingen de laatste 747 routes zijn.
Gezien de bovenstaande gegevens/argumenten lijkt het zeer waarschijnlijk dat KLM zijn 747combi's eerder uitfaseerd (of ombouwd to all pax configuaratie), ten einde tot het einde (2021-2022 ?) met een voldoende aantal all pax 747's economisch te kunnen opereren.
Het kan aan mijn rekenkunsten liggen maar zoals je het schrijft gaan ze 38 naar 30 WBC, wat minder zou zijn en dus meer economy comfortInkjet wrote:De KLM heeft op haar blog de configuratie van de B787-10 bekend gemaakt: 38 WBC, 36 economy comfort en 264 economy, 338 totaal. De 787-9 heeft 30, 48, 216 en 294. Meer WBC, minder comfort en veel meer economy dus.
Ehm? 8 meer WBC, 12 minder economy comfort en 48 meer economy kom ik op. De eerste aflevering staat voor midden 2019 gepland en de tweede voor enkele maanden later.Arjenp wrote:Het kan aan mijn rekenkunsten liggen maar zoals je het schrijft gaan ze 38 naar 30 WBC, wat minder zou zijn en dus meer economy comfortInkjet wrote:De KLM heeft op haar blog de configuratie van de B787-10 bekend gemaakt: 38 WBC, 36 economy comfort en 264 economy, 338 totaal. De 787-9 heeft 30, 48, 216 en 294. Meer WBC, minder comfort en veel meer economy dus.
Ligt idd aan jouw rekenkunsten.Arjenp wrote:Het kan aan mijn rekenkunsten liggen maar zoals je het schrijft gaan ze 38 naar 30 WBC, wat minder zou zijn en dus meer economy comfortInkjet wrote:De KLM heeft op haar blog de configuratie van de B787-10 bekend gemaakt: 38 WBC, 36 economy comfort en 264 economy, 338 totaal. De 787-9 heeft 30, 48, 216 en 294. Meer WBC, minder comfort en veel meer economy dus.
BHI heeft een dag vertraging opgelopen in Cartagena, iemand die de reden weet?Inkjet wrote:Hopelijk ziet KLM kans om met het toenemen van het aantal toestellen het gebruik te optimaliseren. Je ziet het wel langzaam toenemen in de tijd. Momenteel even niet met het onderhoud op de BHI.787-8 wrote:TUI zit met haar 787 rond de 17
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more