The next ones will be E75L's: EXR and EXS. After 7 more E75L's (including these two) there will be two more 190's.Embraer195 wrote:Does anyone know the registrations for the next two KLM Cityhopper Embraer E190s that are on order?
In een vloot van nu 40 E-jets met nog 9 in bestelling lijkt mij de kans op meer Braziliaanse toestellen het grootst. Er staan nog wat opties uit op dat gebied.76-er wrote:En in aanvulling daar op, zijn er al plannen voor de E2? CS100/300 reken ik ook goed.
Zei de Pratt fan.
Sorry, ja. Had het idd wat duidelijker kunnen opschrijven.pjotrtje wrote:Ik denk (!) dat 76-er doelt op of er al over “next generation Embraer” toestellen wordt gesproken...
No worries, we begrijpen elkaar hier door de jaren heen steeds beter76-er wrote:Sorry, ja. Had het idd wat duidelijker kunnen opschrijven.pjotrtje wrote:Ik denk (!) dat 76-er doelt op of er al over “next generation Embraer” toestellen wordt gesproken...
Na de AKA is de AKD nummer 3 neem ik aan? Gebeurd er ook iets aan de stoelindeling of komt dat later?Inkjet wrote:PH-AKB is retour van haar heavy maintenance in Lissabon, PH-AKD is nu die kant op.
Biem wrote:Na de AKA is de AKD nummer 3 neem ik aan? Gebeurd er ook iets aan de stoelindeling of komt dat later?Inkjet wrote:PH-AKB is retour van haar heavy maintenance in Lissabon, PH-AKD is nu die kant op.
Mvg,
Biem
Duidelijk, bedankt voor het snelle antwoord! Lijkt me super gaaf, de nieuwe livery op de A330's. Nog even geduld dusnemaco wrote:Stoelen gebeuren later evenals de nieuwe livery die ze wel gaan krijgen op termijn, heb ik vernomen uit een zeer betrouwbare bron
Biem wrote:Na de AKA is de AKD nummer 3 neem ik aan? Gebeurd er ook iets aan de stoelindeling of komt dat later?Inkjet wrote:PH-AKB is retour van haar heavy maintenance in Lissabon, PH-AKD is nu die kant op.
Mvg,
Biem
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more