Vanwege Schiphol airport slot issues.Arjenp wrote:Weet iemand toevallig waarom KLC sinds kort op maandag naar NWI vliegt met KLC vluchtnummer en City callsign? (e.g. WA1521/22)
En niet dezelfde als in de -9?aviodromefriend wrote:Hm,
Geen blauw?
Klopt, andere stoelen dan in de 787-9.Bennie wrote:En niet dezelfde als in de -9?aviodromefriend wrote:Hm,
Geen blauw?
Ze bouwen nog volop 737NG's. Transavia heeft vandaag de PH-HXM ontvangen vanuit Seattle en dit is ook een 737-800.nemaco wrote:KLM heeft vier 737-800's besteld. Het is mij onduidelijk of dit wel of geen MAX versies betreft. Bouwt Boeing uberhaupt nog niet-MAX toestellen van de 737's? Aan het motortype te zien, lijkt het mij de niet-MAX versie
PH-BCG 62578 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCH 62579 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCK 62580 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCL 63624 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
Biem wrote:Ze bouwen nog volop 737NG's. Transavia heeft vandaag de PH-HXM ontvangen vanuit Seattle en dit is ook een 737-800.nemaco wrote:KLM heeft vier 737-800's besteld. Het is mij onduidelijk of dit wel of geen MAX versies betreft. Bouwt Boeing uberhaupt nog niet-MAX toestellen van de 737's? Aan het motortype te zien, lijkt het mij de niet-MAX versie
PH-BCG 62578 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCH 62579 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCK 62580 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCL 63624 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
Ik denk omdat ze over de hele Europese vloot hetzelfde product willen aanbieden, daarom vraag ik me ook af of deze met Sky Interior worden uitgerust.nemaco wrote:Duidelijk maar afgezien van de hoger aanschafprijs, bevreemdt het mij dat KLM geen MAX versies bestelt. Deze is een stuk efficiënter en zorgt voor een stuk minder geluidsoverlast.
Biem wrote:Ze bouwen nog volop 737NG's. Transavia heeft vandaag de PH-HXM ontvangen vanuit Seattle en dit is ook een 737-800.nemaco wrote:KLM heeft vier 737-800's besteld. Het is mij onduidelijk of dit wel of geen MAX versies betreft. Bouwt Boeing uberhaupt nog niet-MAX toestellen van de 737's? Aan het motortype te zien, lijkt het mij de niet-MAX versie
PH-BCG 62578 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCH 62579 Op. Lease Mar 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCK 62580 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
PH-BCL 63624 Op. Lease Apr 2019 CFM56-7B24 30C 6Y 150M
Denk dat KLM één order plaatst bij de leasemij. en dat die kisten dan uit door de leasemij. al geregelde slots komen (en evt. uit meerdere batches). Toch?B767-300ER wrote:KLM neemt geen SkyInterior af. Dus bij deze 4 ook niet.
Maar wel bijzonder. Is dit niet uit een oude order?
Las hier ergens dat ern geen productieslots meer vrij waren tot 2023...
Getuige de C/N’s zijn het ook nog eens 2 losstaande orders?
Vorig jaar heeft KLM twee toestellen van Transavia (HSD/E) overgenomen omdat deze geen Sky-interior hadden en nieuwe toestellen wel. Ik ben benieuwd hoe ze dan nu toch aan toestellen met een pre-sky interior kunnen komen.B767-300ER wrote:KLM neemt geen SkyInterior af. Dus bij deze 4 ook niet.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more