27? In the grass? Would love to hear more about this!roberto wrote:In order of appearance: 111, 89, 59
89 landed first in the grass before the runway 27
Hij kwam een beetje maf aanvliegen, eerst te hoog, toen dook hij naar beneden en kwam heeeel laag binnen, een metertje over de ILS rekken, daarna kort voor de baan even in het gras, waarna hij op het asfalt stuiterde en "gewoon" landdeSjoerd wrote:27? In the grass? Would love to hear more about this!roberto wrote:In order of appearance: 111, 89, 59
89 landed first in the grass before the runway 27
Eind van de ochtend werd het 27 vanwege te harde crosswind op de 23, Amerikanen vinden dat korte baantje helemaal niet leuk en vlogen daarom waarschijnlijk vanmiddag niet, F16's wel.Sjoerd wrote:Thanks Roberto...het blijft toch altijd spannend met die MiG-jockeys! Vlogen ze de hele dag al 27, of was dit een uitzondering? Zou natuurlijk gaaf zijn als er beeldmateriaal van opduikt.
confirmedZeMois wrote:Om 9.45 werd vanochtend een F-16 romp en een staart op 2 aparte diepladers naar Noord gereden. Kan iemand bevestigen dat dit de J-248 was? En indien niet....
http://www.milspotters.nl/database/Sjaak wrote:Someone with a clean list of German EF2000s arrived?
Shelters southsidewamovements wrote:Somebody for the parking position of the MiGs
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more