Zijn de registraties voor de 'dash tens' al bekend? De PH-BK... reeks is op 5 na al jaren gereserveerd voor KLM.Yespur wrote:Nieuwe Business Class stoelen KLM 787-10..
Zijn de registraties voor de 'dash tens' al bekend? De PH-BK... reeks is op 5 na al jaren gereserveerd voor KLM.Yespur wrote:Nieuwe Business Class stoelen KLM 787-10..
Inkjet wrote:Zijn de registraties voor de 'dash tens' al bekend? De PH-BK... reeks is op 5 na al jaren gereserveerd voor KLM.Yespur wrote:Nieuwe Business Class stoelen KLM 787-10..
Dat is niet juist. Je kan wel degelijk nog NG kisten bestellen bij Boeing zonder sky interior. De MAX heeft wel een SkyInterior. Bovenstaande had een geheel andere reden.Inkjet wrote:Vorig jaar heeft KLM twee toestellen van Transavia (HSD/E) overgenomen omdat deze geen Sky-interior hadden en nieuwe toestellen wel.B767-300ER wrote:KLM neemt geen SkyInterior af. Dus bij deze 4 ook niet.
Dan ben ik verkeerd ingelicht. Zag KLM niet aankomen dat ze meer capaciteit nodig had en nu wel? Hoe moet ik de uitbreiding van de 737-vloot met 8% zien in relatie tot de slotrestricties? Of is dit bedoeld als vervanging van oudere kisten?B767-300ER wrote: Dat is niet juist. Je kan wel degelijk nog NG kisten bestellen bij Boeing zonder sky interior. De MAX heeft wel een SkyInterior. Bovenstaande had een geheel andere reden.
Dit is dus puur op capaciteit en niet op leeftijd aangezien de oudste -800 (BXA) uit 1999 komt en de oudste -700 (BGD) uit 2008.76-er wrote:Volgens de geruchtenmachine zijn de -800s ter vervanging van een gelijk aantal -700s.
Past perfect in het plaatje van de slotrestricties en ook de nieuwe cabine CAO, daar is namelijk met de VNC afgesproken dat de -700 er achterin een poppetje bij krijgt.
Perfect moment dus om afscheid te nemen van een aantal -700s.
Ten tijde van de order was er nog geen sprake van de slotrestricties. Dat is iets wat het kaatste anderhalf jaar enorm zijn toevlucht heeft genomen (sneller dan verwacht)Inkjet wrote:Dan ben ik verkeerd ingelicht. Zag KLM niet aankomen dat ze meer capaciteit nodig had en nu wel? Hoe moet ik de uitbreiding van de 737-vloot met 8% zien in relatie tot de slotrestricties? Of is dit bedoeld als vervanging van oudere kisten?B767-300ER wrote: Dat is niet juist. Je kan wel degelijk nog NG kisten bestellen bij Boeing zonder sky interior. De MAX heeft wel een SkyInterior. Bovenstaande had een geheel andere reden.
geert wrote:Heb het topic aardig doorgespit, maar kan niet vinden welke 747's de nieuwe kleuren hebben gekregen. Iemand een lijstje?
Ik kom niet verder dan de N, S, T, V, W en Y.
nemaco wrote:Klopt behalve BFS
geert wrote:Heb het topic aardig doorgespit, maar kan niet vinden welke 747's de nieuwe kleuren hebben gekregen. Iemand een lijstje?
Ik kom niet verder dan de N, S, T, V, W en Y.
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/yr-fkaRudiMD11 wrote:Dus KLM gaat deze zomer met F100s van Carpatair vliegen. Vanaf wanneer precies? Ik vlieg volgende week naar FRA en hoop stiekem om op een Fokker terecht te komen.
En drie keer raden op welke kist ik zat op de terugweg! YR-FKA!Silvester wrote:https://www.flightradar24.com/data/aircraft/yr-fkaRudiMD11 wrote:Dus KLM gaat deze zomer met F100s van Carpatair vliegen. Vanaf wanneer precies? Ik vlieg volgende week naar FRA en hoop stiekem om op een Fokker terecht te komen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more