De enige registraties die ik kan vinden zijn twee luchtballonnen, de PH-BKB die nog actief is en de PH-BKN die uitgeschreven is op 17-06-2008.Fiets wrote:Tot nu toe bekend:Inkjet wrote:
Er was een site waar alle NL-registraties werden bijgehouden, ik weet niet of die nog bestaat. Daar heb ik ooit gevonden dat de BK serie is gereserveerd door KLM. De genoemde registraties waren al in gebruik door anderen en kunnen daarom voor langere tijd niet meer worden uitgegeven.
Jun-19 PH-BKA Boeing B787-10 42485
Sep-19 PH-BKC Boeing B787-10 42503
Oct-19 PH-BKD Boeing B787-10 42492
Dec-19 PH-BKF Boeing B787-10 42496
May-20 PH-BK? Boeing B787-10 42499
Mar-21 PH-BK? Boeing B787-10 42500
Jul-21 PH-BK? Boeing B787-10 42489
Aug-21 PH-BK? Boeing B787-10 42508
Ik heb het gevonden: https://www.hdekker.info/registermap/MB.htmBiem wrote:De enige registraties die ik kan vinden zijn twee luchtballonnen, de PH-BKB die nog actief is en de PH-BKN die uitgeschreven is op 17-06-2008.Fiets wrote:Tot nu toe bekend:Inkjet wrote:
Er was een site waar alle NL-registraties werden bijgehouden, ik weet niet of die nog bestaat. Daar heb ik ooit gevonden dat de BK serie is gereserveerd door KLM. De genoemde registraties waren al in gebruik door anderen en kunnen daarom voor langere tijd niet meer worden uitgegeven.
Jun-19 PH-BKA Boeing B787-10 42485
Sep-19 PH-BKC Boeing B787-10 42503
Oct-19 PH-BKD Boeing B787-10 42492
Dec-19 PH-BKF Boeing B787-10 42496
May-20 PH-BK? Boeing B787-10 42499
Mar-21 PH-BK? Boeing B787-10 42500
Jul-21 PH-BK? Boeing B787-10 42489
Aug-21 PH-BK? Boeing B787-10 42508
Verder is er geen PH-BK? bekend in het huidige luchtvaartregister: https://www.ilent.nl/onderwerpen/regist ... igregister
Andere bronnen zijn welkom uiteraard!
Heel goed, dat hebben ze echt nodig om meer dan 200 pas te veroveren.... Maar geen Boeing 737 MAX8?Fiets wrote:737 vervanging: er wordt gekeken naar de 737-MAX9 en MAX10. Dus meer dan 200 pax
Er van uitgaande dat je afleveringsvlucht bedoelt, waarvandaan? Vanuit Seattle? Dit wordt doorgaans met 3 man gedaan.jet380 wrote:Bedankt voor de update.
Even een vraag. Word er op zo’n afkeverings vlucht met extra crew gevlogen?Of vind er een crew wissel plaats tijdens een tankstop?
76-er wrote:Waarom een tankstop? Seattle-AMS is voor iedere widebody een eitje. Ook na heavy maintenance in bv Jakarta gaat de vlucht zonder tussenstop naar huis. Een 73tje of E-Jet is natuurlijk een ander verhaal als die van ver moet komen.
Nee. Heeft te maken met het terrein rond San Jose airport in combinatie met de wind. Starten bij voorkeur weg van de bergen en wind juist ook uit die kant...Biem wrote:KL760 van SJO naar AMS heeft nu al 2x een tussenstop gemaakt op CUR. (was de eerste keer dat er een KLM 787 op CUR landde) Weet iemand de reden hiervoor? Schijnt alleen voor brandstof te zijn, wat zeer aannemelijk is. Weinig brandstof beschikbaar in SJO?
Nope.Biem wrote:Weinig brandstof beschikbaar in SJO?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more