See the separate day topics from joostmil. Several planned so farHerby wrote:Does the USAF deliver the ANG equipment with C-17? Are there any planned flights to Leeuwarden?
See the separate day topics from joostmil. Several planned so farHerby wrote:Does the USAF deliver the ANG equipment with C-17? Are there any planned flights to Leeuwarden?
I'm a little bit confused now. So for the sake of clarity, these are the numbers that will be flying each wave?roberto wrote:Actual list dated 2/3/19
Germany EF-2000 Eurofighter (8x)
France M-2000D Dassault Mirage (4x)
UK Cobham DA-20 (1x)
Netherlands F-16 Fighting Falcon (16x)
Poland F-16 Fighting Falcon (8x)
USA F-16 Fighting Falcon (8x)
Switzerland F-18 Hornet (4x)
And to save a lot of questions in the comming weeks, the Yanks are supposed to arrive in the last week of March (no date yet) and they will leave immediate after Frisian Flag has finished. So just a short stay compared to the F15C's in the last years.
Thankspjotrtje wrote:No, these are the number of aircraft planned to be available for the exercise. Waves can consist of less aircraft than stated, due to mission specifics.
Get your magic mergestick out as well -> hereHurricane wrote:The magic broomstick found its way towards -> this location
DoneArjenp wrote:Get your magic mergestick out as well -> hereHurricane wrote:The magic broomstick found its way towards -> this location
Is afhankelijk van de piloteur: sommigen kiezen er voor om snel hoogte te winnen, anderen houden ‘m relatief lang laag. Zie bijv. https://www.flickr.com/photos/pietertaris/18298780368/camel1 wrote:Hallo,
Heb weinig of geen ervaring met Leeuwarden, vandaar mijn volgende vragen
Kan iemand mij vertellen of er vanaf de spottersbult bij baankop 05 mooi te fotograferen is bij het opstijgen vanaf 23? Zitten de kisten dan al (te) hoog?
En rollen de kisten bij landing op 23 helemaal uit tot het einde van de baan zodat ze dan vanaf de spottersbult nog te platen zijn?
Alvast bedankt,
groet, Coen.
Mooi is natuurlijk subjectief maar neem ten minste 400mm meecamel1 wrote:Hallo,
Kan iemand mij vertellen of er vanaf de spottersbult bij baankop 05 mooi te fotograferen is bij het opstijgen vanaf 23? Zitten de kisten dan al (te) hoog?
Oké, thanks. En het uitrollen na de landing op 23 richting 05/spottersbult?pjotrtje wrote:Is afhankelijk van de piloteur: sommigen kiezen er voor om snel hoogte te winnen, anderen houden ‘m relatief lang laag. Zie bijv. https://www.flickr.com/photos/pietertaris/18298780368/camel1 wrote:Hallo,
Heb weinig of geen ervaring met Leeuwarden, vandaar mijn volgende vragen
Kan iemand mij vertellen of er vanaf de spottersbult bij baankop 05 mooi te fotograferen is bij het opstijgen vanaf 23? Zitten de kisten dan al (te) hoog?
En rollen de kisten bij landing op 23 helemaal uit tot het einde van de baan zodat ze dan vanaf de spottersbult nog te platen zijn?
Alvast bedankt,
groet, Coen.
Thanks for the infopaul-760 wrote:Alles wat naar noord terug taxiet krijg je goed voor de lens vanaf de spottersbult.
De kisten die naar zuid moeten, slaan vaak al een paar honderd meter voor het einde van de baan af naar links (vanaf de spottersbult gezien dus naar rechts). Daar doe je vanwege de heathaze niet zoveel mee. Maar sommige rollen tot einde baan uit en taxiën dan direct voor de spottersbult langs naar zuid. Je moet dus een beetje geluk hebben.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more