Ik gokte al dat het een kist van 32 FS was, maar kon toch totaal niet meer op de tailcode komen gisteren. Thanks!
Dus, niet in volgorde:
- Hawker Hunter T7 G-BOOM
- Hawker Hunter FGA.9 XE601
- Fokker F-27 C-1
- Lockheed F-104S Italian Air Force MM6932/51-05
- Lockheed F-104S Italian Air Force MM6879/51-02
- McD F-15A USAF CR/77-0100
- McD F-15A USAF CR/77-0132
- Supermarine Spitfire G-HVDM/MK732/H-25
- Piper PA18-135 Super Cub PH-PPW
- deHavilland DH.82A Tiger Moth PH-TYG/A-12
- Gloster Meteor NF-11 G-LOSM/WM167
- McD F-15E USAF LN/91-0305
- McD F-15E USAF LN/91-0260
- LTV TA-7P Portuguese Air Force 15545
- NA B-25 N320SQ/HD346/NO-V
- NA Harvard 'B-64'/PH-LSK
- NA Harvard 'B-118'/PH-IIB
- NA Yale N55904/3349 (RCAF)
- Fokker S-11s PH-HOL, HOG, AFS, ACG
- Auster MkV PH-NET
- Slingsby T67M PH-KAJ
- GD F-16A J-624
- GD F-16A J-218
- GD F-16A J-193
- Lockheed CF-104 TuAF 2810/8-810
- Lockheed CF-104D TuAF 2638/8-638
- Beechcraft BE33 G-UNST (was volgkist voor de Spitfire)
Het is wel apart dat de laatste, het toestel dat in formatie met de Spitfire heen en weer vloog (aangezien hier radio's in zaten en niet in de Spitfire), niet in de lijst van de AGL staat. Ander puntje: vlieger in de Spit was Dan Griffith, niet Stanley Griffin zoals in de AGL database staat (het was zijn eerste ervaring met een Spitfire trouwens). De vetgedrukte toestellen, plus één van de F-15As, zijn op mijn foto's terug te vinden.
Als iemand nog herinneringen heeft aan dit event, vul gerust aan. Ik heb op één van mijn foto's de boom van een hijskraan op de achtergrond zichtbaar. Het staat me bij dat hier een F-104 in de takels hing, wellicht één van de toenmalige Nederlandse museumexemplaren, maar ik zie ook dat een TuAF kist een bandenprobleem had bij aankomst. Ik ben wel benieuwd of iemand hier meer over weet. Bedankt!