frank kramer wrote:zolang 'ie aan de ketting ligt: nog wel even denk ik...
ghehehefrank kramer wrote:zolang 'ie aan de ketting ligt: nog wel even denk ik...
M bufferjet380 wrote:Waar staat deze “geparkeerd”? En voor wie zijn rek zijn de evt kosten die hier van kunnen komen?
Van een kale kip kan je niet plukken.
weer slots over voor andere Airliners,is al een '' big issue''Avgeek wrote:2e airline die Schiphol verlaat op korte termijn na WOW
Ik begrijp dat de slots waren gekregen van KLM, die ze nu weer terugkrijgt.YS11 wrote:weer slots over voor andere Airliners,is al een '' big issue''Avgeek wrote:2e airline die Schiphol verlaat op korte termijn na WOW
Dat is inderdaad de beste analogie. Of het nou een auto of een vliegtuig is maakt in dat opzicht niet heel veel uit, het is onderdeel van de inventaris van Jet Airways. Het betreffende bedrijf is naar de rechter gestapt om gerechtelijk bevel te verkrijgen om de beslaglegging te mogen uitvoeren (overige overheidsinstanties hebben daar zich aan te houden). Als een rechter vind dat het vonnis in juridische termen ook uitvoerbaar bij voorraad is, mag het direct plaatsvinden onafhankelijk of Jet Airways beroep instelt.B767-300ER wrote:Ik denk dat je het moet vergelijken met een beslaglegging zoals dat bij /particuleiren/bedrijven gebeurd. Deurwaarder erbij en de kist verzegelen.
Deurwaarder meldt zich bij de KMAR...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more