Inkjet wrote:Twee maanden voor een D-check? Wow!nemaco wrote: PH-CKC is op 25 juni vertrokken naar Xiamen voor een D-check en zal in nieuwe livery terugkomen rond 20 augustus.
Inkjet wrote:Twee maanden voor een D-check? Wow!nemaco wrote: PH-CKC is op 25 juni vertrokken naar Xiamen voor een D-check en zal in nieuwe livery terugkomen rond 20 augustus.
Twee maanden is inderdaad vrij lang voor een D-2 check, normaal is omstreeks 6 weken.Inkjet wrote:Twee maanden voor een D-check? Wow!nemaco wrote: PH-CKC is op 25 juni vertrokken naar Xiamen voor een D-check en zal in nieuwe livery terugkomen rond 20 augustus.
"Vliegen is slechts een kortstondige onderbreking van het glorieuze KLM onderhoudsprogramma."747classic wrote: Jammer dat KLM zelf de D checks niet meer "in huis" doet, mede door het zeer uitvoerig uitgevoerde corrosie protectie programma waren in het verleden de KLM 747 vliegtuigen in een uitstekende structurele conditie, mede geconstateerd bij verscheidene ombouw projecten (747 SUD ombouw, 747SUDSF ombouw, etc) uitgevoerd bij de OEM (Boeing).
Wat is er mis dan?Dutchbird wrote:Is men eigenlijk nog voornemens om de foutieve livrei van de CKA te corrigeren of moet dat wachten tot de volgende grote beurt?
nemaco wrote:Deze AF bestelling hoort niet echt thuis in dit topic maar toch... Air France plaatst miljardenorder bij Airbus https://www.telegraaf.nl/financieel/146 ... e=whatsapp
Ik citeer:B767-300ER wrote:AFKLM plaatst de order. Niet AF.
De kisten zijn allemaal voor AF
Hoe lees jij dat dan.RudiMD11 wrote:nemaco wrote:Deze AF bestelling hoort niet echt thuis in dit topic maar toch... Air France plaatst miljardenorder bij Airbus https://www.telegraaf.nl/financieel/146 ... e=whatsappIk citeer:B767-300ER wrote:AFKLM plaatst de order. Niet AF.
De kisten zijn allemaal voor AF
"De nieuwe toestellen zijn alles bij elkaar zo'n 5,5 miljard dollar waard en zijn bedoeld om de verouderde vloot van de zustermaatschappij van KLM wat te verjongen."
En verderop: "De Fransen kunnen met de nieuwe vliegtuigen geleidelijk de huidige A318's en A319's vervangen."
Ik maak hier uit op dat de kisten voor zowel KLM als AF zijn. Maar het is natuurlijk nog wel steeds de televaag...
Een sneer uitdelen terwijl er aan het artikel niets mankeert maar onderwijl zelf de vaardigheid begrijpend lezen niet beheersen, het is me wat moois.RudiMD11 wrote:Ik maak hier uit op dat de kisten voor zowel KLM als AF zijn. Maar het is natuurlijk nog wel steeds de televaag...
Ah wauw. Ik had het inderdaad niet goed gelezen.B767-300ER wrote:Hoe lees jij dat dan.RudiMD11 wrote:nemaco wrote:Deze AF bestelling hoort niet echt thuis in dit topic maar toch... Air France plaatst miljardenorder bij Airbus https://www.telegraaf.nl/financieel/146 ... e=whatsappIk citeer:B767-300ER wrote:AFKLM plaatst de order. Niet AF.
De kisten zijn allemaal voor AF
"De nieuwe toestellen zijn alles bij elkaar zo'n 5,5 miljard dollar waard en zijn bedoeld om de verouderde vloot van de zustermaatschappij van KLM wat te verjongen."
En verderop: "De Fransen kunnen met de nieuwe vliegtuigen geleidelijk de huidige A318's en A319's vervangen."
Ik maak hier uit op dat de kisten voor zowel KLM als AF zijn. Maar het is natuurlijk nog wel steeds de televaag...
Je eerste citaat slaat op de zuster van KLM: Dat is AF
De tweede citaat bevestigd dat enkel.
Ik zie nergens dag er mogelijk iets voor KLM is.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more