Dacht dat de JNL er 300 had. Die iets minder stoelen in de OYI komt door de slaapcabine bunk voor de crew. Deze heeft de JNL niet.PIAfan wrote:Thanks B767-300ER.
Ben erg benieuwd naar het gehele concept. Vraag me ook af of ze iets gaan veranderen aan de stoelindeling. Daarmee doel ik op het aantal seats. De JNL heeft er 304 terwijl de OYI er 298 heeft. Het zou kunnen helpen om het zelfde aantal stoelen te hebben ingeval van aircraft swops.
Hieronder nog een artikel over de aanbesteding:
https://www.flightglobal.com/news/artic ... or-455264/
Met flaps uit?B767-300ER wrote:Beperkte hoogte
Deze kist gaat morgen weer de dienst in. Begint met een vlucht naar LTBS, vertrek 0740 (OR791).PIAfan wrote:Die N733MA staat indd aan de grond. Staat in H12.
CFTDW stond AOG in BOJ en daardoor crew out of hours. ETA AMS staat nu op 06:15LT morgenochtend.PIAfan wrote:Die N733MA staat indd aan de grond. Staat in H12.
De JNL had gister motor problemen.
De CFTDW weet ik niet wat er mee aan de hand is maar die keert Pas snachts terug uit Bourgas.
B767-300ER wrote:Vlootnieuws
Phase out:
PHTFF 30/09 AMS-BRU-AUH voor C Check and Phase out. End of Lease 01/11/2019
PHTFA 27/10 AMS-BRU-AUH voor C Check and phase out. End of Lease 15/11/2019
Vanaf dat moment heeft TUI NL geen eigen shorthaul vloot meer ivm het grounden van de MAX. Voor de winter wordt TUI NL geholpen door de Belgen. In plaats van leasen aan Canadese en Amerikaanse maatschappijen wordt er nu gekozen om binnen de groep op te lossen. Vanaf 1 oktober komen de volgende 5 kisten TUI Nederland helpen.
OOJAX / OOJBG / OOJEF / OOTUP / OOTUX
Voordeel is dat deze machines door eigen crew gevlogen kunnen worden.
De Canadezen blijven zoals genoemd tot eind oktober (CFTDW en CFDBD)
De Miami Air N733MA gaat 2 september naar huis, samen met de Level OELVR
De Litouwse familie LYOWL En LYELK vertrekken begin oktober.
Euro Atlantic CSTQU verlaat rotterdam op 30/9
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more