nemaco wrote:KLM heeft twee 777-300’s besteld, PH-BVV en PH-BVW voor levering in november en december 2020. Bizar dat KLM als zogenaamd ‘sustainable’ airline dit soort vliegtuigen bestelt ipv 777X.
Jij zult de details vast beter weten, maar Boeing heeft nu - eindelijk - ook de orderlijst een update gegeven voor t/m juli en er staan 2 orders voor de 777-300ER op, geplaatst op 26 juli door een Unidentified Customer(s).
Niet met compleet staartlogo volgens mij, alleen de rudder toch? Omdat deze na installatie niet meer voorzien mag worden van verf ivm veranderd gewicht?
787 's (zowel in Everett 788/789 als Charleston 789/10) komen geheel wit met een volledig geschilderde vertical tail (incl. rudders) van de Final Assembly Line (FAL).
Alle andere Boeings : 767,747 en de 777 komen ongeschilderd (met een groene protective folie) van de FAL, alleen de rudders zijn (gedeeltelijk) geschilderd, inderdaad om na het spuitproces rudder balanceer problemen te voorkomen.
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.