Moderator: gatso76
Verkeerde luchthaven.....was het maar zo....phkza wrote:EgyptAir will operate A330 instead of 737 every weekend to AMS. Nice to see those big birds!
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... r-schiphol
Staat inmiddels weer goed.civil wrote:Verkeerde luchthaven.....was het maar zo....phkza wrote:EgyptAir will operate A330 instead of 737 every weekend to AMS. Nice to see those big birds!
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... r-schiphol
Het is nog maar de vraag hoelang het met hun goed zal gaan, want de MAX grounding heeft ze duidelijk geraakt. Wat betreft de slots is het zonde voor ze maar zoals je zegt hebben ze dit vast wel afgewogen.B767-300ER wrote:Ik snap dat je ivm problemen MAX keuzes moet maken, maar door het plafond op Schiphol gaat Norwegian deze slots nooit meer terugkrijgen natuurlijk. Maar neem aan dat ze daar wel naar gekeken hebben.
Slightly off topic.. but Norwegian put their slots at LGW for sale as well..Avgeek wrote:Het is nog maar de vraag hoelang het met hun goed zal gaan, want de MAX grounding heeft ze duidelijk geraakt. Wat betreft de slots is het zonde voor ze maar zoals je zegt hebben ze dit vast wel afgewogen.B767-300ER wrote:Ik snap dat je ivm problemen MAX keuzes moet maken, maar door het plafond op Schiphol gaat Norwegian deze slots nooit meer terugkrijgen natuurlijk. Maar neem aan dat ze daar wel naar gekeken hebben.
B767-300ER wrote:Ik snap dat je ivm problemen MAX keuzes moet maken, maar door het plafond op Schiphol gaat Norwegian deze slots nooit meer terugkrijgen natuurlijk. Maar neem aan dat ze daar wel naar gekeken hebben.
B767-300ER wrote:Op Schiphol kan je je slots niet verkopen toch?
Bedankt voor je nuttige bijdrage.Avgeek wrote:Als je ze kwijtraakt kun je ze indd niet verkopen nee.
Had je tonjochems als quote gezet dan had ik je begrepen, maar goed nu snap ik in elk geval wat je bedoeltB767-300ER wrote:Bedankt voor je nuttige bijdrage.Avgeek wrote:Als je ze kwijtraakt kun je ze indd niet verkopen nee.
Als je de post van tonjochems leest zie je dat Norwegian haar slots op LGW “for sale” aanbied.
Ik stel daarop enkel de vraag of het klopt dat “dat op Schiphol niet mogelijk is” ondat volgens mij de wijze van toekennen van slots anders is als op LGW. Das dus slechts een algemene vragen over het toestaan van verkoop van slots op de luchthaven van Amsterdam.
Norwegian is overigens haar slots overigens pas kwijt als ze ze daadwerkelijk niet gebruikt hebben of terugggeven hebben. Van beide is (vooralsnog) geen sprake. Maar dat even terzijde.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more