Nee, volgens mij bleven de meeste mensen die bij Marsum stonden ook bij Marsum staan.. ik heb er in ieder geval niet heel veel zien vertrekken.eriktex wrote:Stond iedereen nu bij Marsum en was er toen rond 2 uur een stampede naar Jelsum? Ging dat een beetje netjes?
Waar baseer jij op dat er niets aan de hand is? Feit dat er een ongeplande engine run is gedaan (na consult met LMTAS) geeft m.i. juist aan dat men niet zo zeker is.evhest wrote:Welke flinke schade dan precies? De F-009 deed later in de middag nog even een engine run, vooralsnog niks aan de hand.
Zowel de coating als bedrading is gevoelig voor corroderen na contact met blusschuim. Huidig advies LMTAS: "airframe require a full teardown and rebuilt if at all salvageable.evhest wrote:Dat er weinig aan de hand was, baseer ik op info en reacties ter plaatse. Het gaat hier over 'ernstige schade', dus waar komt dat dan vandaan?
Verwacht je echt dat een BC op de dag dat zijn eerste nieuwe machine is aangekomen (onder het toeziend oog van meer dan 2000 hotemetoten) en zijn crashtenders mogelijk een gigantisch duur, gloednieuw apparaat naar de gallemiezen hebben geholpen, dit direct publiek maakt?evhest wrote:Ik hecht niet veel waarde aan dat zogenaamde advies van Lockheed Martin. De basiscommandant zei eerder dat hij binnen twee tot vier weken de eerste operationele missie verwacht. De F-010 volgt ook uiterlijk binnen vier weken. Eerste vlucht van die kist had al achter de rug moeten zijn, maar is vertraagd.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more