Wordt nu rond 30 december verwacht.CaptainRoPro wrote:Is er al iets bekend over onze verloren B738 PH-BCL de "pechvogel"...
Wordt nu rond 30 december verwacht.CaptainRoPro wrote:Is er al iets bekend over onze verloren B738 PH-BCL de "pechvogel"...
Wat denk je zelfB777-300ER wrote:Hoe zit het met de vervanging van de A330's?
Bedankt voor dit vage antwoord...facebookgroep?B767-300ER wrote:Staan op de facebookgroep Ger. Mocht je nkg geen lod zijn kan je daarvan lid worden. Die lijst wordt behoorlijk actueel gehouden.
https://www.facebook.com/groups/FarewellKLMBoeing747/Ger wrote:Bedankt voor dit vage antwoord...facebookgroep?B767-300ER wrote:Staan op de facebookgroep Ger. Mocht je nkg geen lod zijn kan je daarvan lid worden. Die lijst wordt behoorlijk actueel gehouden.
B767-300ER wrote:Vaag? Oke sorry.Ger wrote:Bedankt voor dit vage antwoord...facebookgroep?B767-300ER wrote:Staan op de facebookgroep Ger. Mocht je nkg geen lod zijn kan je daarvan lid worden. Die lijst wordt behoorlijk actueel gehouden.
Zover mijn kennis strekt worden deze zonder stickers geleverd.CaptainRoPro wrote: Daarnaast is de levering voor onderdelen van de 5e KLM 787-10, en eerste 787-10 voor 2020, de PH-BKG inmiddels ook begonnen.
Ben benieuwd of de laatst geleverde 787-10 voor dit jaar (PH-BKF) en zeker de PH-BCL als hij 30 december geleverd gaat worden nog voorzien worden van de 100 sticker? Zover ik het goed begreep zou hebben gingen ze begin 2020 (of januari zelfs) starten met het verwijderen er van
Klinkt als een ideale machine om om te laten bouwen naar een F variant ter vervanging van de MPS. Maar dat zal wel wishful thinking zijn.SoWxss wrote: Circa 89.000 uren en 10.230 cycles (per begin oktober 2019).
Dank voor dit geweldige lijstje.Stratofreighter wrote:
PH-BFG had ik ik op 9 december 2019 staan, de PH-BFI op 30 december 2019 als uitfaseerdata.Ger wrote: Inmiddels erachter gekomen dat de PH-BFG in het weekend van 7/8 december de laatste commerciële vluchten zal uitvoeren,
maar wil dat ook graag weten voor de PH-BFI, die er ook in december 2019 uit zal uitgaan.
met groet, Ger
Nou, er zijn wel een paar spotters, maar er is maar een zeer beperkt zicht op de ramp mogelijk, ook nog terwijl je rijdt. De Boeing guys zijn niet zo vriendelijk als je èn je auto op hun terrein parkeert èn over hun gras langs het hek banjert. Je kunt er eigenlijk alleen makkelijk in de landing staan, niet dicht bij het veld. Heel anders dan in Renton etc.CaptainRoPro wrote:Nadeel van Charleston is dat daar weinig spotters te vinden zijn met foto's .....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more