pjotrtje wrote:Oh-oh, flashback... https://youtu.be/vBDbUjUH5So
pjotrtje wrote:Oh-oh, flashback... https://youtu.be/vBDbUjUH5So
Klopt, machine gaat gespoten worden in Texas.Inkjet wrote:Ik zag dat PH-BQG onderweg is als KL9869 naar... Amarillo! Nu is een vluchtnummer als dit geen gewone vlucht dus ik vermoed onderhoud/paintjob?
Daarna gaat de BQH voor deco dezelfde kant op.streep wrote:Klopt, machine gaat gespoten worden in Texas.Inkjet wrote:Ik zag dat PH-BQG onderweg is als KL9869 naar... Amarillo! Nu is een vluchtnummer als dit geen gewone vlucht dus ik vermoed onderhoud/paintjob?
Eind van de maand komt hij terug.
haha jij ook al Radio Noordzee!pjotrtje wrote:Oh-oh, flashback... https://youtu.be/vBDbUjUH5So
Waarom is de PH-BFH nog naar Jakarta vertrokken voor maintenance (C-Check) terwijl volgens de 744 uitfaseringslijst dit vliegtuig over 3-4 maanden (maart 2020) buiten dienst wordt gesteld.Inkjet wrote:PH-BFY is op de weg terug, PH-BFH is net naar Jakarta vertrokken.
747classic wrote:Waarom is de PH-BFH nog naar Jakarta vertrokken voor maintenance (C-Check) terwijl volgens de 744 uitfaseringslijst dit vliegtuig over 3-4 maanden (maart 2020) buiten dienst wordt gesteld.Inkjet wrote:PH-BFY is op de weg terug, PH-BFH is net naar Jakarta vertrokken.
Een extensie voor een paar maanden werd vroeger door de RLD makkelijk verleend als er onderhoudsplanning problemen waren bij de TD
Volgens een draadje op Airliners.net:Biem wrote:De PH-BVB is als KL743 AMS-LIM op Curaçao geland, schijnt een fuelstop te zijn. Iemand enig idee waarom, zou gewoon in 1x kunnen vliegen.
Verklaart ook waarom een TUI kist (PH-TFK) naar CUR is uitgeweken naar BGI denk ik. Bedankt!TNCB wrote:Volgens een draadje op Airliners.net:Biem wrote:De PH-BVB is als KL743 AMS-LIM op Curaçao geland, schijnt een fuelstop te zijn. Iemand enig idee waarom, zou gewoon in 1x kunnen vliegen.
"In the middle of the Atlantic we did a couple of 360s due to, according the Captain, that the New York sector or something was closed."
New York OACC computer issue AFAIK.TNCB wrote:Volgens een draadje op Airliners.net:Biem wrote:De PH-BVB is als KL743 AMS-LIM op Curaçao geland, schijnt een fuelstop te zijn. Iemand enig idee waarom, zou gewoon in 1x kunnen vliegen.
"In the middle of the Atlantic we did a couple of 360s due to, according the Captain, that the New York sector or something was closed."
Nieuw type tripple?Biem wrote:B774
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more