Nee, maar heeft alles te maken met de "goede" relatie tussen China en Taiwanmac wrote:Wellicht iets te doen met de Himalaya?
Nee, maar heeft alles te maken met de "goede" relatie tussen China en Taiwanmac wrote:Wellicht iets te doen met de Himalaya?
En de JAX en de TUP en de etc. etc. Telkens wisselend.UJspotting wrote:Aangezien TUI BE Boeing 787 Dreamliner 'OOJDL' op c-check is in London Luton zullen 'OOJNL' en 'PHOYI' hem vervangen tot begin december.
'OOJEF' en 'OOJAQ' bijven voor TUI NL vliegen.
Nou dat valt nog vies tegen hoor. Alle EVA Air en China Airlines vluchten richting Europa gaan altijd mooi ten noorden of ten zuiden om China heen. Nooit er over heen. KLM vliegt ook bijna altijd om.mac wrote:Dan zal het te maken hebben met de vergunningen voor TUI. Genoeg vluchten die van Taiwan naar Europa over China gaan.
De OYI blijkt al vanaf 1 januari aan de grond te staanrobin27198 wrote:OYI stuk? Zie dat de CS-TKT morgen ingevlogen wordt om de vlucht naar Mombasa uit te voeren.
B767-300ER wrote:
Leasenieuws: PH-TFF is verlengd tot en met 17 februari 2020.
Duurt best lang dan zo'n programma.B767-300ER wrote:B767-300ER wrote:
Leasenieuws: PH-TFF is verlengd tot en met 17 februari 2020.
Departure 17/1 to WOE. End of lease and phase out program. Back to lessor 17/2
Moet in originele staat terug naar de lessor. Tui heeft zelf wat veranderingen ingevoerd en die zullen weer teruggeplaatst moeten worden.cHabu wrote:Duurt best lang dan zo'n programma.B767-300ER wrote:B767-300ER wrote:
Leasenieuws: PH-TFF is verlengd tot en met 17 februari 2020.
Departure 17/1 to WOE. End of lease and phase out program. Back to lessor 17/2
Acht de kans nihil dat de MAX operationeel word komende zomer, misschien wel in de VS maar de EASA zal dat niet snel doen.jet380 wrote:Hoi
Is er al wat bekend over zomer lease voor tui?
Denk dat er veel zal afhangen van wat er met de max gaat gebeuren, mar was benieuwd wat we evt gaan zien deze zomer
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more