Een customer code maakt het verschil niet.YS11 wrote:Beetje vreemd verhaal,is een heel andere serie -35R/ER,KLM -306,denk eerder richting woestijn.robin27198 wrote:Het is officieel KLM heeft de 777 van jet airways gekocht
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/260184/k ... iphol-oost
Boeing Customer Code for KLM/Transavia B737 is the same B737-_K2patrick@tediek.com wrote:Zeer recent nog de PH-HSD en PH-HSE. Deze toestellen hebben ook verschillende cockpit details. Zo zijn er idd nog meer toestellen in de vloot die anders zijn.
B767-300ER wrote:Of wellicht heeft men toch belastbaar bewijs gevonden tegen (1 van) de vliegers.
Blind aannemen dat zij onschuldig zijn op basis van wat wij in de media lezen is natuurlijk nergens op gebaseerd (net als blind aannemen dat ze schuldig zijn, zoals door de “reaguurders” her en der wordt geroepen)
Het feit dat de kist er nog steeds staat doet vermoeden dat er meer aan de hand is dan wat er tot nu toe naar buiten is gekomen.. we kunnen enkel gissen en we zouden er verstandig aan doen daar met zijn allen niet aan mee te doen totdat er harde feiten naar buiten komen.
En pas daarna te (ver)oordelen over de crew of de autoriteiten.
phkza wrote:Vergeet niet hoe corrupt het systeem in veel van dit soort landen vaak is. Drugsbendes kopen her en der een douanier om, met als deal dat 9 van de 10 landingen wordt doorgelaten. De gevallen die wél worden "ontdekt" worden vervolgens enorm opgeblazen in de lokale media, ter meerdere glorie van het justitieel apparaat.
B767-300ER wrote:Vergeet niet dat de zooi behalve het land uit, ook nog Nederland ingebracht moet worden.
Wellicht zit daar je ontbrekende rol wel
Daarbij opgeteld dat het een geplande operatie was van de politie aldaar (geen routinecontrole) lijkt het alsof er een onderzoek aan vooraf is gegaan. En ja ik ben bekend met het begrip bananenrepubliek en hoe het justitiele apparaat daar werkt.
Nogmaals. Grote kans dat ze onschuldig zijn en op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren, maar ik zou toch ook niet verbaasd opkijken als (1 van hen) ze er wel iets mee te maken hebben gehad. We zullen af moeten wachten totdat de feiten boven tafel zijn.
B767-300ER wrote:Alle passagiers en vliegers volledig worden gecontroleerd op Amsterdam?
Met alle respect, maar realiseer je je wel wat je hier roept? Ik vlieg zelf vrij regelmatig. Ik kom ook wel eens uit een bananenrepubliek. Maar de keren dat ik volledig ben gecontroleerd zijn echt op 1 hand te tellen.
En ook hier heb je corruptie. Wellicht in mindere mate, maar het is er wel.
Inderdaad. Het enige wat we kunnen doen is afwachten
B767-300ER wrote:Je weet dat het 82 paketten in totaal waren en niet 1 pakket? En dat ze ze niet zelf onder hun arm meenemen begrijp ik.
Anyway. Je snapt mn punt vast wel.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more