Biem wrote:En de PH-AKA staat nu in Chateautoux (CHR) voor een nieuwe verflaag.FLJ wrote:Op een foto die ik voorbij zag komen is de PH-AOA als tweede A330-200 in de dolphin-kleurstelling gestoken.
Biem wrote:En de PH-AKA staat nu in Chateautoux (CHR) voor een nieuwe verflaag.FLJ wrote:Op een foto die ik voorbij zag komen is de PH-AOA als tweede A330-200 in de dolphin-kleurstelling gestoken.
CaptainRoPro wrote:De onderdelen voor de opvolger en tevens nieuwe "H" (PH-BKH, B78X) komen nu binnen en staat op positie 0 gestationeerd....
Mooie cijfers. Dat zullen heel wat passagiers, kannen koffie en Delftsblauwe huisjes zijn.Iemand91 wrote:Eindstand voor de -BFH is dus 144.976 hours / 18.403 cycles -> 144.978 hours / 18.404 cycles.
Ik kan me voorstellen dat dat gunstiger is dan een stel 787/777's op de nieuwe buffer naast de 'center' te parkeren.mac wrote:Geruchten worden steeds hardnekkiger dat de 747 eind deze maand definitief uitgefaseerd wordt....
Bron?wingview wrote:Ook de FF's blijven aan de grond als ik het goed begrijp. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more