Toch verstandig van Philips en de Nederlandse overheid.737freak wrote:https://www.telegraaf.nl/financieel/189 ... evoorraden
Goed nieuws; 6-8 weken langer door met de 747 Combi voor vrachtvluchten op verzoek van Philips.
Zal toch niet veel anders zijn dan de verschillende maatschappijen die nu al 'vracht' vervoeren op de stoelen.mac wrote:Dat er wellicht geld valt te verdienen denk ik ook maar ik heb heel benieuwd hoe zij dan een loadsheet nauwkeurig kunnen samenstellen, hoe ze op de stoelen de vracht zo vergrendelen (en goedkeuring daarvoor hebben) dat de vracht in geval turbulentie of een RTO alles netjes op zijn plek blijft. En hoe zorg je ervoor dat in geval van brand het spul geblust kan worden?
The Dude wrote:Voorlopig in planning ;
KL 0897 /14
REG: PHBFT
RTE. ICN PEK
STD. 1730
KL 0897 /15
REG: PHBFW
RTE. ICN PEK
STD. 1755
En nu gaat ze wel weer.nemaco wrote:KL897, PH-BFT voor vandaag is geannuleerd volgens FR24. Iemand enig idee waarom?
The Dude wrote:Voorlopig in planning ;
KL 0897 /14
REG: PHBFT
RTE. ICN PEK
STD. 1730
KL 0897 /15
REG: PHBFW
RTE. ICN PEK
STD. 1755
maarten22 wrote:Gaan er pax mee?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more