Op de facebookpagina van "farewellKLMBoeing747" nog wat interessante info van Herman Reede , een van de meest ervaren KLM/MP Loadmasters, over de huidige china operatie met de 747 combi's, met wie ikzelf nog het genoegen had om een paar keer samen met hem op de PH-BUH en -BUI, na ombouw tot full freighter, te vliegen.mac wrote:
Op dit moment gaat het qua vracht uit China voornamelijk om kilo's en niet om volume.
Geen idee, ik had het ook gezien, maar inzetten van een 747 full pax (BFL en BFN) lijkt mij niet de eerste keuze.Iemand91 wrote:Zit hier een kern van waarheid in?
https://www.facebook.com/groups/Farewel ... 594319873/
Charter naar SXM.Inkjet wrote:Tot mijn verrassing zie ik nu PH-AOD vertrekken van Schiphol. Eerder werd gezegd dat de A330's zouden worden opgeslagen voor de corona crisis.
Misschien om een paar A330 (technische) vliegers proficient te houden, ivm. het langzaam opstarten van de A330 operatie in een later stadium of voor toekomstige ferry flights naar de lessors ?Inkjet wrote:Tot mijn verrassing zie ik nu PH-AOD vertrekken van Schiphol. Eerder werd gezegd dat de A330's zouden worden opgeslagen voor de corona crisis.
Zit ook geen waarheid in.747classic wrote:Geen idee, ik had het ook gezien, maar inzetten van een 747 full pax (BFL en BFN) lijkt mij niet de eerste keuze.Iemand91 wrote:Zit hier een kern van waarheid in?
https://www.facebook.com/groups/Farewel ... 594319873/
PH-BFY na combi ombouw natuurlijk wel.
Bij de commentaren blijkt dat de auteur ook op scramble heeft gekeken , maar een combi ombouw verward met een ombouw vaar een full freighter
Ik heb mijn twijfels, maar we zullen het zien.
BFY is verkocht en gaat naar MHV in Junitbloemink wrote:Dank voor die info. Toch dubbel gevoel bij, dat was mijn allereerste KLM 747. Maar het was onvermijdelijk natuurlijk.
Misschien van ver aan te zien komen de vraag, maar is er meer bekend over waar de BFL , BFN en de BFY heen gaan?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more