pjotrtje wrote:PH-BKH zou morgen de eerste vlucht moeten gaan maken
pjotrtje wrote:PH-BKH zou morgen de eerste vlucht moeten gaan maken
vorige blz even lezennemaco wrote:Heeft deze eerste vlucht al gemaakt? Vliegt deze momenteel onder een testregistratie?
pjotrtje wrote:PH-BKH zou morgen de eerste vlucht moeten gaan maken
YS11 wrote:vorige blz even lezennemaco wrote:Heeft deze eerste vlucht al gemaakt? Vliegt deze momenteel onder een testregistratie?
pjotrtje wrote:PH-BKH zou morgen de eerste vlucht moeten gaan maken
Testvlucht was als PH-BKH.nemaco wrote:Dank! Vliegt deze momenteel onder een testregistratie?
YS11 wrote:vorige blz even lezennemaco wrote:Heeft deze eerste vlucht al gemaakt? Vliegt deze momenteel onder een testregistratie?
Inderdaad, er moet best veel gebeuren als een kist aan de grond heeft gestaan, afhankelijk van de lengte van deze pauze. Van de 777's staan nu alleen de BQI en -K nog stil, de 737's komen zeer geleidelijk uit hun lenteslaap.E-R-I-C wrote: Dit lijkt op het klaarmaken van de kist voor gebruik. Heeft sinds 14APR niet meer gevlogen en afgelopen week vaker gezien dat een kist BOE123 of iets in die geest uitzond.
Goed te zien dat er weer meer kisten de lucht in gaan!
Cycles: ± 10.587patrick@tediek.com wrote:Jammer. Weer een mooie blauwe vogel verdwenen. Weet iemand wie het toestel gekocht heeft en wat de tellerstanden straks zijn na de laatste KLM vlucht?
Staat in reparatie.Inkjet wrote:Weet iemand wellicht waarom PH-BHA al een maand aan de grond staat? Het is nog wat vroeg voor heavy maintenance?
Dank voor je antwoord. Is er een voertuig tegenaan gereden? Een maand doet denken aan een eerdere botsing van een Dreamliner met een ground handling voertuig of het voorval waarbij een Dreamliner tegen een 747 botste bij een push-back incident.Bennie wrote:
Staat in reparatie.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more