Moderator: gatso76
MedicalXYZ wrote:July 26th, 2020:
KL735 AMS-CUR B77W PH-BVR returns to AMS shortly after commencing Transatlantic crossing beyond Cornwall, UK:
https://www.flightradar24.com/data/flig ... 5#250a56bc
Intermediate fuel stop.Biem wrote:Iemand enig idee waarom de PH-EXV gisteravond als KL1715 naar OPO uitgeweken is naar Bordeaux?
Dat hoor je niet vaak! Ik vlieg zondag zelf met de KL1715, hopen dat we dan wel doorvliegen Dank Bennie!Bennie wrote:Intermediate fuel stop.Biem wrote:Iemand enig idee waarom de PH-EXV gisteravond als KL1715 naar OPO uitgeweken is naar Bordeaux?
Te weinig fuel meegenomen of was er een ander probleem hiervoor?Biem wrote:Dat hoor je niet vaak! Ik vlieg zondag zelf met de KL1715, hopen dat we dan wel doorvliegen Dank Bennie!Bennie wrote:Intermediate fuel stop.Biem wrote:Iemand enig idee waarom de PH-EXV gisteravond als KL1715 naar OPO uitgeweken is naar Bordeaux?
Na wat rondjes holding noord van Salamanca, uitgeweken naar Madrid.n5205e00421 wrote:Avianca/Tampa QT4046 N331QT AMS-MIA is boven Ierland teruggekeerd richting AMS, eerst nog op 34000ft en vanaf de Engelse kust op 18000ft. Vanuit de River holding voor de Nederlandse kust op 10000ft naar het zuiden vertrokken en weer naar 23000ft geklommen. Boven de Spaanse kust gedaald naar 15000ft....iemand een idee wat hier aan de hand was?
L.
Technisch probleem "electrical degradation" die een Oceanic crossing niet mogelijk maakte. En dan een operational divertion naar Madrid (voor het overladen van de cargo wellicht):T7 wrote:Na wat rondjes holding noord van Salamanca, uitgeweken naar Madrid.n5205e00421 wrote:Avianca/Tampa QT4046 N331QT AMS-MIA is boven Ierland teruggekeerd richting AMS, eerst nog op 34000ft en vanaf de Engelse kust op 18000ft. Vanuit de River holding voor de Nederlandse kust op 10000ft naar het zuiden vertrokken en weer naar 23000ft geklommen. Boven de Spaanse kust gedaald naar 15000ft....iemand een idee wat hier aan de hand was?
L.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more