97,5%.
97,5%.
De BCG zou het wel eens van de Echo kunnen winnen....Bennie wrote: ↑08 Mar 2021, 15:10De B737 vloot krijgt het ViaSat Inflight Connectivity System. BCE is inderdaad de eerste.Biem wrote: ↑08 Mar 2021, 14:30 De PH-BCE schijnt de eerste 737 te zijn met een internet dome zoals te lezen op de vorige pagina, ben wel benieuwd of hier foto's van zijn.
Is dit ook GoGo net als de ICA vloot? (op de BVF met Panasonic na).
De E195E2 heeft nog geen dome maar alle kabels zijn wel al aanwezig voor het snel installeren van een dome
PH-BXM is ook -800 uiteraardBennie wrote: ↑08 Mar 2021, 14:08De PH-BCE is een -800!Iemand91 wrote: ↑08 Mar 2021, 13:52 Nieuwe stand van zaken met o.a. jullie input:
Notes:
- De nog te leveren toestellen zijn gebouwd en hebben de livery; dus nog te bouwen toestellen zijn niet genoemd.
- Ik heb 737-700 PH-BCE met oude livery staan, maar die heeft tussen 30/01-06/02 op NWI gestaan dus mogelijk new liver, maar heeft sinds NWI-AMS niet gevlogen. Ik heb geen recent (beeld)materiaal van -BCE gevonden.
Noodzakelijke inspectie na turbulentie.
Kinderziektes er eerst uit.
Zelfs blikseminslag lijkt het op:
Gaat binnenkort terug naar de leasemaatschappij.
Wiens plaats direct weer wordt ingenomen door -BQA die op dit moment van Schiphol vertrekt naar Dublin:
De laatste maanden is geen enkele 787 afgeleverd, waarschijnlijk deze maand de eerste twee van meer dan 80-90 geassembleerde 787's , na uitgebreide structurele inspecties van vooral het achterste gedeelte (sectie 47 & 48). Ook heeft de FAA gedeeltelijk de eindinspecties overgenomen, welke altijd door Boeing personeel (namens de FAA) waren gedaan.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more