Millman wrote:sikkeman wrote:Die icelandair heeft wel een hele lange tijd op Romeo gestaan...
Ik neem aan dat dit dezelfde is. Hebben die machines geen pressure detectie? Zodat de vliegers meteen al hadden kunnen zien dat ze een klapband hadden?
Dat vroeg ik mij dus ook af... en als ik op SPL had gewerkt, had ik gerust iemand in willen lichten. Nu stond ik gewoon met mijn camera langs de baan en heb eigenlijk geen telefoonnr. tot mijn beschikking.
Als iemand mij daaraan kan helpen, wil ik de incidenten te allen tijde melden, uiteraard!
Ik denk dat jullie 2 dingen door elkaar halen.
2 Weken geleden is de ochtendvlucht wel aangekomen, maar door technische redenen niet vertrokken.
De pax zijn later die avond opgehaald door een andere machine.
De kapotte kist van deze dag heb ik zelf de volgende dag op het R-platfrom zien staan...en deze is naar mijn weten gemaakt en weer vertrokken.
Het 'klapband' verhaal was een week later, dus eigenlijk deze week.
Toen ik klaar was met mijn dienst zag ik de mensen van BA Engineering werken aan deze machine en neem aan dat na het verwisselen van de band en inspectie deze machine dezelfde dag is vertrokken.