Ff serieus. Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he. Dus motorstoringen ligt aan de leeftijd van het airframe? En waar haal je vandaan dat dat meer gebeurd?Berven wrote:Het is voor KLM ook bijna tijd om alle Boeing 747-400's uit de vloot uitgefaseerd worden. Je ziet nu dat ook bij oudere Boeing 747's vaak motorstoringen optreden. En natuurlijk kost de maatschappij vaak veel geld als ze oudere toestellen vaak moeten onderhouden bij A of C-check. Maar ik begrijp dat KLM heel erg snakt naar energiezuinige Dreamliners, Boeing 787-9, die volgend jaar oktober bij hun vloot komt te versterken.
Dat ben ik geheel met Erwin eens, dat is totale onzin wat je schrijft motoren hebben ook hun eigen onderhoudsleven en gaan er ook eens in de tijd af, wel eens in de motorenshop van de KLM geweest? Motoren worden totaal onderhouden.ErwinS wrote:Ff serieus. Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he. Dus motorstoringen ligt aan de leeftijd van het airframe? En waar haal je vandaan dat dat meer gebeurd?Berven wrote:Het is voor KLM ook bijna tijd om alle Boeing 747-400's uit de vloot uitgefaseerd worden. Je ziet nu dat ook bij oudere Boeing 747's vaak motorstoringen optreden. En natuurlijk kost de maatschappij vaak veel geld als ze oudere toestellen vaak moeten onderhouden bij A of C-check. Maar ik begrijp dat KLM heel erg snakt naar energiezuinige Dreamliners, Boeing 787-9, die volgend jaar oktober bij hun vloot komt te versterken.
[ Post made via Mobile Device ]
Dat bedoel ik ook. Ik weet dat ook combi-concept al lang door de FAA verboden is wegens veiligheidsissue's zodat het direct is ingegaan met aanslagen in New York in 2002 is gebeurd. Dus het is ook voor de KLM heel jammer is dat er geen combi-concepten in nieuwe vliegtuigen nooit meer worden gebouwd. Maar vrachtvliegtuigen is wat mij betreft een heel andere verhaal dan een combi-concept.Ricardo 767-200ER wrote:Dat ben ik geheel met Erwin eens, dat is totale onzin wat je schrijft motoren hebben ook hun eigen onderhoudsleven en gaan er ook eens in de tijd af, wel eens in de motorenshop van de KLM geweest? Motoren worden totaal onderhouden.ErwinS wrote:Ff serieus. Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he. Dus motorstoringen ligt aan de leeftijd van het airframe? En waar haal je vandaan dat dat meer gebeurd?Berven wrote:Het is voor KLM ook bijna tijd om alle Boeing 747-400's uit de vloot uitgefaseerd worden. Je ziet nu dat ook bij oudere Boeing 747's vaak motorstoringen optreden. En natuurlijk kost de maatschappij vaak veel geld als ze oudere toestellen vaak moeten onderhouden bij A of C-check. Maar ik begrijp dat KLM heel erg snakt naar energiezuinige Dreamliners, Boeing 787-9, die volgend jaar oktober bij hun vloot komt te versterken.
[ Post made via Mobile Device ]
Nog even als side note de KLM 747's (met name de combi's) zijn al 10 tallen jaren de ruggen graat van de grote vloot en gewoon een goudmijn geweest en ik denk vandaag de dag nog steeds, alleen het brandstof verbruik tegenover de nieuwe generatie vliegtuigen en het 4 motorige concept zijn het probleem het is dat het combi concept helaas niet meer mag wegens veiligheids issue's.
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more