Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
G-EDCK Cessna 525 LX-JFE TBM-700 N111CQ Gulf 450 (Deze had er iig wel even bij moeten staan, bedankt Jeroen.) VP-BGB Learjet 60 CS-DLE Falcon 2000EX CS-DMO Beechjet 400XP CS-DMP Beechtjet 400XP OO-KRC CL604
+ at least 2 other netjets I did not bother to note and some dutch ones.
Gr.
Ard
Last edited by adz on 31 Jan 2008, 15:59, edited 1 time in total.
# But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake #
SPL wrote:Verders:
vertragingen en annuleringen beginnen op te lopen...
FI -> 22:10 empty from KEF with TF-FIZ, think TF-FIR broke down. TF-FIZ will now leave around 22:00C???
Groeten Martijn
Correct, TF-FIZ as FI6502 2110lt expected to get the pax back to KEF as TF-FIR is a bit sick..
Runway 22 now used for smaller aircraft (upto 737/A320's).
And IB A319 EC-JXJ confirmed..hope they send them more often..
update Oost:
'TSW' PA-42 HB-LNX arr 1558A
'NJE' BAe125 ETA 1628E from EGNR as 'NJE5FV'...CS-DFW
'NJE' Beech 400 ETA 1627E from BRU as 'NJE206P'...CS-DMD
'SOX' Ce650 PH-MSX ETA 1642B from LUX as 'SOX495'
'JNL' Falcon 2000 PH-CHT ETA 1652E from HAJ as 'JNL344'
BAe125 VP-CXP ETA 1650E from EDI
1615A-1655 BE DHC-8 G-JECZ
2225-n/s AB B738 D-ABBD
update Oost:
'SOX' Ce560 PH-ILI arr 1851A from INV as 'SOX164'
Falcon 2000 PH-VBG arr 1926A from YUL
'NJE' BAe125 ETA 2000E from BQH as 'NJE7XH', ETD 1830 ?? to LUX as 'NJE7XH'
Global Express VP-BVG ETA 2008E from LBG
Falcon 900 N900HE left 1805A to RTM
TBM-700 LX-JFE left 1818A to LBG
'NJE' Beech 400 CS-DMP left 1906A to FAB as 'NJE4AL'
Lj60 VP-BGB ETD 1900 ?? to STN
CL-604 OE-IKP ETD 1930 ?? to VIE
ik was gisteren getuige van het feit dat een 747 van martinair tot 2 keer
toe de start afbrak, vervolgens een hele tijd heeft stilgestaan, Heb
niet meer gezien wat er is gebeurd, dit alles speelde om +- 10.00, weet iemand wat er loos was?, Ook vanwege de zeer krachtige wind spannende landingen gezien en sommige toestellen moesten wel 3 keer aanvliegen.
ik was gisteren getuige van het feit dat een 747 van martinair tot 2 keer
toe de start afbrak, vervolgens een hele tijd heeft stilgestaan, Heb
niet meer gezien wat er is gebeurd, dit alles speelde om +- 10.00, weet iemand wat er loos was?, Ook vanwege de zeer krachtige wind spannende landingen gezien en sommige toestellen moesten wel 3 keer aanvliegen.