Nope, de PH-MCG is de kist met de meeste uren en starts/landingen die ter wereld vliegt, vandaar Boeings interessepatrick@tediek.com wrote:vanwaar de interesse bij boeing? Zien hoe de kist zich gehouden heeft na 100.000 uren? Zijn de MP kisten de meest gebruikte kisten of vliegen er 767 rond die meer uren hebben?Gaat de MCG naar Boeing terug?
Had begrepen dat ze hem graag wouden hebben, het is de 763 met de meeste vlieguren en starts/landingen die nu rondvliegt
_________________
Je hebt helemaal gelijk, Het gaat om de frames in combinatie met de uren!SPL wrote:Volgens mij wilden ze die kisten terug hebben om te kijken hoe die frames zich gehouden hebben in al die jaren en uren. Schijnen de 767's met de meeste uren te zijn (feel free to correct me if I'm wrong).patrick@tediek.com wrote:vanwaar de interesse bij boeing? Zien hoe de kist zich gehouden heeft na 100.000 uren? Zijn de MP kisten de meest gebruikte kisten of vliegen er 767 rond die meer uren hebben?Gaat de MCG naar Boeing terug? Had begrepen dat ze hem graag wouden hebben, het is de 763 met de meeste vlieguren en starts/landingen die nu rondvliegt
_________________
Groeten Martijn
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more