EHGR 20-08-2010 (was > Notam 20 augustus 2010)

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
User avatar
SWAT 11
Moderator
Moderator
Posts: 1722
Joined: 26 Aug 2002, 22:22
Type of spotter: S4
Subscriber Scramble: SWAT 11
Location: Galder
Contact:

Re: EHGR 20-08-2010 (was > Notam 20 augustus 2010)

Post by SWAT 11 »

ebauer wrote:
René Boot wrote:De Puma was inderdaad de XW231 callsign Rafair 72737.

René
RFR 7327 wellicht? :)
Nee helaas, het was RFR 7232, daarmee kwam bij binnen..
Arno Cornelissen

==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
User avatar
SWAT 11
Moderator
Moderator
Posts: 1722
Joined: 26 Aug 2002, 22:22
Type of spotter: S4
Subscriber Scramble: SWAT 11
Location: Galder
Contact:

Re: EHGR 20-08-2010 (was > Notam 20 augustus 2010)

Post by SWAT 11 »

Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 20 augustus 2010:

BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91, Corona 5 (D-665), Corona 4 (D-661)
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 66, Demon 3, Wildcat 23
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: Redskin 34, BAT 73, Redskin 06 (Q-10), Redskin 52 (Q-16), Redskin 33 (Q-01), Redskin 32


OEFENING
Duke Flight: 2x AS.532U-2 (Duke 1 (S-419), Duke 2 (S-444)), 1x CH-47D (Grizzly 3 (D-661)), 2x AH-64D (Redskin 43 (Q-25), Redskin 44 (Q-24))


VISITORS
XW231 Puma HC1 230sq/RAF "RFR 7232" f/s 13:43u/14:58u
J-008 F-16AM 313sqn "Metal 1" * 10:05u
J-508 F-16AM 313sqn "Metal 2" * 10:05u
PH-LPO Cessna F172M T&TC "PHLPO" * 09:23u-10:03u
PH-LPO Cessna F172M T&TC "PHLPO" * 13:47u-13:55u

De Puma was onderweg van de UK naar Breitscheid Airshow in Duitsland.
Hij heeft op Gilze-Rijen een tankstop gemaakt.
Als het goed is komt deze maandag nog een keer langs, op terugweg naar zijn thuisbasis Benson.



AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld

, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.

OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen

==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
Post Reply

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”