Definitely an APACHE callsign, so you can skip your Cougar!Redskin wrote:Is that one correct ?? Redskin is a apache callsignK-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
1x As-532 " Redskin 13 "
Again straight from the book....
Definitely an APACHE callsign, so you can skip your Cougar!Redskin wrote:Is that one correct ?? Redskin is a apache callsignK-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
1x As-532 " Redskin 13 "
Again straight from the book....
Hi Edward,Hornet69 wrote:Maybe already known but yesterday, tuesday 5th october, no use of parallel runway. Maybe for the spottersdays the "tigers" will use the parallel runway as taxitrack. We just can hope and keep our fingers crossed. Tomorrow we will have all the answers. Grtz, Edward.
As mentioned in another post. I do not have a scanner. I only write down the movements that i see. One told me Redskin....ebauer wrote:Definitely an APACHE callsign, so you can skip your Cougar!Redskin wrote:Is that one correct ?? Redskin is a apache callsignK-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
1x As-532 " Redskin 13 "
Again straight from the book....
Even dit toevoegen: toch hoorde ik Volkel tower op 'n gegeven moment tegen één van de terugkomende NTM-heli's zeggen "You have the Cougar lifting off in sight?". Dat was op 't moment dat de toren ook tegen een "Redskin" aan 't praten was. En ik heb geen Cougar callsign gehoord. Het zegt op zich niet alles, want de tower kan best per ongeluk "Cougar" gezegd hebben ipv "Apache. Maar door bovenstaande log begin ik toch te denken dat er 'n Cougar is geweest als 'Redskin'.ebauer wrote:Definitely an APACHE callsign, so you can skip your Cougar!Redskin wrote:Is that one correct ?? Redskin is a apache callsignK-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
1x As-532 " Redskin 13 "
Again straight from the book....
Shouldn't this be "G-red" ??K-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
Saab-105 R red * did not fly
Yep, a typo from my side. Not used to using my parents pcr.e.hendriks wrote:Shouldn't this be "G-red" ??K-9 wrote:Noted today between 08.00/16.30
Saab-105 R red * did not fly
Best regards Rob.
Ik twijfel niet aan de organisatie van SGV, maar over de KLu ben ik minder zeker. Kan er zekerheid zijn voor we morgenochtend in de bus stappen? Als het niet lukt met die parallelbaan, kun je idd beter buiten gaan staan!Paul wrote:Wat ik begreep van personeel on base, word je ter hoogte van de brandweer op 150mtr van de paralelbaan neer gezet. ATC stond er op dat dit werd gedaan. Verders hebben ze het verzoek neer gelegd om tijdens de spottersdagen take-off te gaan vanaf de paralel, recovery op de hoofdbaan en ALLE deelnemers backtracken over de paralel (ongeacht de windrichting)zodat de spotters max. plezier zouden kunnen beleven.
Morgen weet je of het een haalbare kaart is/was en voldoende medewerking van een ieder! Aan de organisatie zal het niet gelegen hebben iig
Plezier, Ikke sta gewoon aan de buitenkant
Of 150 meter van de parallel naar 't nóórden...dan sta je OP de hoofdbaan Geeft wel gave foto'sKIER wrote:Als de afstand van de fotografen 150 meter wordt van de paralel, dan wordt het zo'n 320-350 meter afstand van de hoofdbaan.
Dat is een aardige afstand ........
Kier
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more