Ik wil/ga niemand beschuldigen hoor, maar een beschadigd doorseal doet mij direct denken aan het verkeerd inladen van een ULD welke de seal heeft doen scheuren. In dat geval zou het dan eventueel toch een gevalletje 'afhandelaars-schade' vallen zoals B767-300ER al aangaf...Perpetuum wrote:@Martijn, de OYJ is beschadigd bij de sealstrip bij de forward cargo door. Kon zo snel niet gerepareerd worden en dus is de AHX ingezet.
Zulke vragen kunt u misschien beter rechtstreeks aan de maatschappij richten... Welkom op het forum trouwensGilissen wrote:Wat gebeurt met de pax die premium comfort class hebben geboekt en vliegen met de PH-AHX en PH-AHQ? Heb namelijk deze class geboekt naar Varadero in augustus en ben benieuwd hoe dat opgelost zou worden?
Gedowngrade naar een andere klasse. Bij Star classe volgt geen terugbetaling, de overige klassen wel. De terubetaling betreft de meerprijs.Gilissen wrote:Wat gebeurt met de pax die premium comfort class hebben geboekt en vliegen met de PH-AHX en PH-AHQ? Heb namelijk deze class geboekt naar Varadero in augustus en ben benieuwd hoe dat opgelost zou worden?
Valt op zich toch wel mee???76-er wrote:Via CUN is wel lichtelijk 'om'.B767-300ER wrote:heen in combinatie met cancun.
76-er wrote:In Toronto heb je 's winters niks te zoeken als toerist...
Rijst dan alleen nog de vraag wie de aansluitende vluchten van Toronto naar de Rockies gaat doen...Bank_angle wrote:Ik denk dan dat via YYZ de beste oplossing is voor een vlucht naar PVR en YYZ dan ook als winter bestemming op te nemen in het routenetwerk van TFL... Kun je tevens leuke skivakantie's aanbieden in Canada.
Ja,B767-300ER wrote:Alles wat je erover wilt weten stat hier reeds beschreven op voorgaande pagina's.
ZorroJwal1996 wrote:Ja,B767-300ER wrote:Alles wat je erover wilt weten stat hier reeds beschreven op voorgaande pagina's.
maar er staat niks over een 5e of 6e 767.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more