Optimus wrote:Ze proberen zeker Air France jaloers te maken met zo'n schone witte kist?
Kees
Graag zelfs, staat nu op de juiste plek.mac wrote:Hier hebben we er al eentje van lopen en daar moeten we het maar bij houden.
Interessante opmerking vanuit een ander perspectief.... KLM Cityhopper buiten beschouwing latend, zou de opmerking dus kunnen zijn 'KLM wordt een "all Boeing fleet"'. Als er specifiek wordt genoemd long haul, wat betekent dat dan voor short haul. Gaan we daar een niet Boeing product zien binnen enkele jaren? Dat zou nog eens interessant zijn....737freak wrote: - Op long haul gebied krijgt KLM een 'all Boeing fleet' (met die exacte worden). Hieruit valt te concluderen dat er volgens de huidige plannen geen A350's naar Amstelveen gaan komen.
Zou inderdaad interessant kunnen zijn. Ik verwacht het echter niet.ehusmann wrote:Interessante opmerking vanuit een ander perspectief.... KLM Cityhopper buiten beschouwing latend, zou de opmerking dus kunnen zijn 'KLM wordt een "all Boeing fleet"'. Als er specifiek wordt genoemd long haul, wat betekent dat dan voor short haul. Gaan we daar een niet Boeing product zien binnen enkele jaren? Dat zou nog eens interessant zijn....737freak wrote: - Op long haul gebied krijgt KLM een 'all Boeing fleet' (met die exacte worden). Hieruit valt te concluderen dat er volgens de huidige plannen geen A350's naar Amstelveen gaan komen.
Erwin
Zover ik weet zijn die KLM vliegers bij Arke alweer terug naar KLM, maar weet dat even niet zeker. Iemand die dat kan confirmeren?mac wrote:Interessant verhaal, echter vliegen er op dit moment ook vliegers van KLM bij Arke op de 787. Dit met dezelfde reden als die bij Virgin. Daarnaast is KLM niet de eerste operator die 777/787 door elkaar vliegt.
.
Klinkt inderdaad heel redelijk, behalve dan van AF. Die hebben de komende 20 jaar nog veel te veel B777s rondvliegen om all Airbus te worden en ook (nog) niet genoeg A350s in bestelling om ze allemaal te vervangen.B767-300ER wrote:
KLM wordt all Boeing, AF wordt all Airbus, cityhopper wordt all Embrear.
Kan me inderdaad herinneren dat dat eerder was gemeld.B767-300ER wrote: Dat de 350 XWB niet naar Amsterdam komt had ik hier volgens mij al eens aangestipt.
Ik heb even teruggelezen maar ik heb dit niet hier maar elders gepost.737freak wrote:
B767-300ER: Klopt, ik kan me ook herinneren dat hier al meer gespeculeerd is over de A350 voor KLM en de long haul strategie. Voor mij is het echter voor het eerst dat dit ook bevestigd is door een vertegenwoordiger van KLM op dit gebied. Dat neem ik natuurlijk terug als dit al eerder bevestigd is.
25 in bestelling en 25 opties.ehusmann wrote: Klinkt inderdaad heel redelijk, behalve dan van AF. Die hebben de komende 20 jaar nog veel te veel B777s rondvliegen om all Airbus te worden en ook (nog) niet genoeg A350s in bestelling om ze allemaal te vervangen.
Erwin
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more