Pfff, ik vond alleen al PVR-AMS vroegah al zo'n pokkeneind met Mach0.8.B767-300ER wrote:CUN-PVR-AMS is 38% langer dan CUN-AMS
MIA-SFO-AMS is 74% langer dan MIA-AMS, dus "scheelt niet zoveel" is relatief dan....
Pfff, ik vond alleen al PVR-AMS vroegah al zo'n pokkeneind met Mach0.8.B767-300ER wrote:CUN-PVR-AMS is 38% langer dan CUN-AMS
MIA-SFO-AMS is 74% langer dan MIA-AMS, dus "scheelt niet zoveel" is relatief dan....
Ik zal wel dom zijn hoor maarreeeeee wat is het verschil tussen rechtstreeks of non-stop?Maartje wrote:Cancun en Curacao krijgen rechtstreekse vluchten.
Maartje wrote: Een fuelstop is niet rechtstreeks, dan wordt het een tussenlanding.
Nee dus en B767-300ER heeft dat perfect uitgelegd. Hier ook nog even een uitleg van een hele andere bron. Weliswaar in het Engels, maar "direct" heeft hier dezelfde betekenis als "rechtstreeks".Maartje wrote:Een fuelstop is niet rechtstreeks, dan wordt het een tussenlanding.
ErwinDirect vs. Nonstop: What's the Difference?
Semantics mean a lot in the airline industry, and it's safe to assume that any subtle difference between two similar words is there on purpose. The prime example of this is the "direct flight," a term most commonly used by Southwest, which often strings together multiple short segments into a longer flight. Southwest calls these flights "direct" because passengers don't have to disembark and/or switch planes.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more