Flauwekul. Kan niet eens een trolley in de bagagebakken daar. Inleveren en na het einde van de vlucht pas weer terug76-er wrote:All eco ja. Maar upperdeck business mag van deze armchair CEO blijven.
Ik zou altijd kiezen voor de business sectie vooraan op het maindeck (de voormalige first class) aangezien het daar veel ruimer voelt en veel minder aerodynamisch geruis.76-er wrote:All eco ja. Maar upperdeck business mag van deze armchair CEO blijven.
De twee momenteel in LETL geparkeerde 747's staan nog steeds vermeld als KLM eigendom en leveren dus geen productie, terwijl de volgende KLM B787-9 (PH-BHI) over 3 dagen de final assembly line in Everett verlaat.patrick@tediek.com wrote:worden deze 747's ook in Spanje (LETL) geparkeerd of krijgen ze een andere bestemming?
Op de achtergrond AERO MEXICO, 78, special colours?747classic wrote:Ik zou altijd kiezen voor de business sectie vooraan op het maindeck (de voormalige first class) aangezien het daar veel ruimer voelt en veel minder aerodynamisch geruis.76-er wrote:All eco ja. Maar upperdeck business mag van deze armchair CEO blijven.
Eigen experimenteel onderzoek : rij 2 of 3 zijn de beste stoelen op de 744.
De twee momenteel in LETL geparkeerde 747's staan nog steeds vermeld als KLM eigendom en leveren dus geen productie, terwijl de volgende KLM B787-9 (PH-BHI) over 3 dagen de final assembly line in Everett verlaat.patrick@tediek.com wrote:worden deze 747's ook in Spanje (LETL) geparkeerd of krijgen ze een andere bestemming?
PH-BHI, PAE, 27 Juli 2016
Credit : Chris Edwards (Woodys Aeroimages) on twitter.
YS11 wrote:Op de achtergrond AERO MEXICO, 78, special colours?747classic wrote:Ik zou altijd kiezen voor de business sectie vooraan op het maindeck (de voormalige first class) aangezien het daar veel ruimer voelt en veel minder aerodynamisch geruis.76-er wrote:All eco ja. Maar upperdeck business mag van deze armchair CEO blijven.
Eigen experimenteel onderzoek : rij 2 of 3 zijn de beste stoelen op de 744.
De twee momenteel in LETL geparkeerde 747's staan nog steeds vermeld als KLM eigendom en leveren dus geen productie, terwijl de volgende KLM B787-9 (PH-BHI) over 3 dagen de final assembly line in Everett verlaat.patrick@tediek.com wrote:worden deze 747's ook in Spanje (LETL) geparkeerd of krijgen ze een andere bestemming?
PH-BHI, PAE, 27 Juli 2016
Credit : Chris Edwards (Woodys Aeroimages) on twitter.
De twee momenteel in LETL geparkeerde 747's staan nog steeds vermeld als KLM eigendom en leveren dus geen productie, terwijl de volgende KLM B787-9 (PH-BHI) over 3 dagen de final assembly line in Everett verlaat.patrick@tediek.com wrote:worden deze 747's ook in Spanje (LETL) geparkeerd of krijgen ze een andere bestemming?
poereng wrote:Some updates on the KLM 747-400 phase-out:
- BFM : currently parked in Teruel, being stripped for spare-parts. After stripping cancellation from register and scrap
- BFO : currently parked in Teruel, being stripped for spare-parts. After stripping cancellation from register and scrap
- BFK : will end commercial service per 5 September 2016. Will be ferried to the USA late September, most likely Mojave
- BFA : will end commercial service per 17 October 2016. Will most likely go to Teruel: ferry planned early November.
Regards,
Roel
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more