Wat me opvalt in dat filmpje is dat de REMOVE BEFORE FLIGHT linten nog aan de wapens zitten als de vliegtuigen weg taxi-en. Is dit altijd zo en worden die er op het laatst pas afgehaald of zaten deze er voor de veiligheid op en ging de QRA er alleen voor de beelden uit?Bassie76 wrote:Ik zat op de betreffende site van de KRO naar het filmpje over de QRA te kijken.
http://player.omroep.nl/?aflID=8888661
Dacht bij mezelf: krijg nou wat, een vlieger en crewchief van 315 sqn....
Of is er toch iets mis met mijn ogen...
REMOVE BEFORE FLIGHT linten (van de wapens) worden aan de kop van de baan verwijderd.kiwi wrote:Wat me opvalt in dat filmpje is dat de REMOVE BEFORE FLIGHT linten nog aan de wapens zitten als de vliegtuigen weg taxi-en. Is dit altijd zo en worden die er op het laatst pas afgehaald of zaten deze er voor de veiligheid op en ging de QRA er alleen voor de beelden uit?Bassie76 wrote:Ik zat op de betreffende site van de KRO naar het filmpje over de QRA te kijken.
http://player.omroep.nl/?aflID=8888661
Dacht bij mezelf: krijg nou wat, een vlieger en crewchief van 315 sqn....
Of is er toch iets mis met mijn ogen...
Op Springfield hebben de F-16s full color markings (in tegenstelling tot toned down kleuren op 'operationele' kisten in NL), dus ik denk dat je daar op doelt? Als ik 't goed heb, hebben ze daar bijna allemaal een gekleurde sqn badge op de staart en een roodgeel geblokte staartband..aviodromefriend wrote:Zag net een embleem op de J-623 dat ik niet kon herkennen. Iemand enig idee wat dit was?
planespotters.nl wrote:Ja vond die meoder ook maar zeuren over haar bommen werpen.
Jullie zijn vast nog erg jong.....Polecat wrote:viel mij ok op ja.. Ze mag het natuurlijk wel denken, maar het klinkt erg supportive naar je kind....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more