Moderator: gatso76
VanmorgenKey wrote:Wel, 's avonds laat binnengekomen, eergisteren?
Juist, in "Schipholtermen" gisterenavond, in gewoon klokkijken vanmorgenKey wrote:Ja, was ff in de war met de data. Het was net na middernacht dus, technisch gezien vanmorgen. Zo klopt 'ie hè?
Klopt als een bus.n5205e00421 wrote:Klopt het dat de KL433 naar Teheran teruggekeerd is op 7 maart? Ik zag de PH-KCF rond 1620 vertrekken met dit flight-ID, volgens m'n SBS-log is'ie 3 uur later teruggekeerd. De PH-KCG vertrok iets na tienen 's avonds opnieuw als KL433.
Laurent
Ik neem aan dat je die foto rond het middaguur hebt genomen?Captain-Amar wrote:Is het mogelijk dat de PH-KLI op 8 maart een fuel leak had?
Beetje fuel die gevent wordt: Als de wingtanks van de F100 lekker vol zitten, kan het als je taxied of take off gaat allemaal wat gaan klotsen en kan er fuel uit de vents komen. Heel normaal allemaal bij Fokker icon_mrgreen.gif
Fuelvents zijn er om te voorkomen dat er een overpressure in de tank ontstaat en de tank (uiteindelijk in een theoretisch geval) zou kunnen barsten. Je kan de vent ook zien zitten, als je halverwege de vleugel kijkt in het verlengde van waar de peut uitkomt, dat zwarte stipje is de vent.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more