Moderator: gatso76
Hier moet ik even op terugkomen, WFS is bezig met het opstarten van een eigen vliegtuigafhandeling (vracht). Er is al het het een en ander aan GSE gereed.Diarto wrote:Lijkt mij wel, want voor zover ik weet heeft WFS ook geen plannen voor zelf afhandelen.ErikFB wrote:Blijft dus gewoon Menzies ?
Luchtvaartnieuws is not always up to speed with news announcements as this article shows. They even mentioned PEK-AMS being operated by a 777, but this has now been changed into an A332 after a tip . Daily CAN-AMS service was already announced in February and starts 9JUN iso 13JUN according to the KLM timetable:
source: http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare ... 2012-04-20XYZ wrote:Late March China Southern is increasing the frequency of Guangzhou-AMS-Guangzhou from 3x/week to 5x/weekly and from 9 June 2012 upto daily with A332.
- dep. 23:55 CAN - arr. 06:45 AMS CZ 307 A332 daily
- dep. 13:20 AMS - arr. 06:50 CAN CZ 308 A332 daily
The daily service CAN-PEK-AMS-PEK-CAN remains a daily A332 as well.
Hmm, and perhaps also the return to DMM by MP at the end of this month.XYZ wrote:This also explains KLM's decision to increase AMS-DMM-AMS to daily.
Ze zijn gestopt met vliegen naar AMS.polderbaan wrote:Goedemorgen,
ik mis Olympic al een tijdje. Komt die nog terug in het Summer Schedule?
Groeten van Ab Gobets.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more