Bevestigd binnen de KLM vliegdienst naar het schijnt.Iemand91 wrote: Of de A350-1000 of -1100.
Hoewel; ik lees de laatste week dat de A350 niet bij KLM komt maar naar Joon gaat en KLM meer 787's gaat krijgen; maar ja; zolang ik dat nog niet bevestigd zie worden door AF/KLM neem ik aan dat we in Amsterdam nog steeds een aantal A350's gaan krijgen.
Mooi op tijd voor de uitfasering van de PH-BFB. Geen toeval natuurlijk.RudiMD11 wrote:PH-BFL is onderweg terug naar huis na onderhoud in Jakarta.
Zodra er nieuws is hoor je het vanzelf welBerven1 wrote:Beste KLM'ers,
Hebben jullie iets mee gekregen over mogelijke orders van Boeings 737MAX of Airbus A320/321NEO voor de KLM en Transavia? Zo juist is het wel lang geleden dat er berichten in media werden geplaatst.
Berven1
BVA is de eerste machine met het nieuwe Gogo systeem.Biem wrote: Heeft iemand enig idee welke kisten dit gaan worden? De PH-BVF heeft het Panasonic systeem.
De BVA heeft tussen 28 oct en 17 nov niet gevlogen, zou het deze kunnen zijn die internet heeft?
Dit lijkt het dan toch echt te gaan worden:B767-300ER wrote:Bevestigd binnen de KLM vliegdienst naar het schijnt.Iemand91 wrote: Of de A350-1000 of -1100.
Hoewel; ik lees de laatste week dat de A350 niet bij KLM komt maar naar Joon gaat en KLM meer 787's gaat krijgen; maar ja; zolang ik dat nog niet bevestigd zie worden door AF/KLM neem ik aan dat we in Amsterdam nog steeds een aantal A350's gaan krijgen.
Overigens heb ik hieromtrent in 2012/2013 en in 2017 al melding van gemaakt alhier.
De AKD staat binnen inderdaad. Als de AON is omgebouwd heb ik dat ook gemist. Wel is dit toestel net voor een D-check naar het verre oosten geweest.Iemand91 wrote: Een andere vraag; vandaag werd bekend dat de laatste A330-300 in de hangar staat voor de cabin upgrade. Ik probeer de ombouw van de A330's een beetje te volgen maar ik kan niet meer herleiden wanneer PH-AON is omgebouwd.
Dit moet redelijk vroeg zijn gebeurd in A330 ombouwproject; maar ik kan data niet terugvinden (zo zie ik op FR24 nooit een periode dat deze kist langdurig op AMS stond).
Iemand die dit wel weet?
https://avherald.com/h?article=4c0b6e16&opt=0Iemand91 wrote:Ik las een keer iets van een motorproblemen (generator).Biem wrote:de PH-BFN staat al twee dagen AOG in Nairobi, iemand enig idee waarom? Is op 20-11 na nog geen half uur vliegen weer teruggekeerd naar NBO.
https://avherald.com/h?article=4c0b6e16&opt=0Incident: KLM B744 at Nairobi on Nov 20th 2018, engine shut down in flight
A KLM Boeing 747-400, registration PH-BFN performing flight KL-566 (callsign KLM174) from Nairobi (Kenya) to Amsterdam (Netherlands),
was climbing out of Nairobi's runway 06
when the crew declared PAN PAN PAN reporting they had an engine failure.
The aircraft stopped the climb at FL200,
dumped fuel and returned to Nairobi for a safe landing on runway 06 about one hour after departure.
The occurrence aircraft remained on the ground in Nairobi for about 4 days after landing back,
departed Nairobi on Nov 25th 2018 02:30L (Nov 24th 23:30Z),
climbed to FL430 enroute and reached Amsterdam with a delay of 98 hours.
Tot het eind van het jaar naar Jakarta voor onderhoud.Inkjet wrote:PH-BFT is net vertrokken als KL9875.
C-check net als de BFL en BFU lijkt mijstreep wrote:Tot het eind van het jaar naar Jakarta voor onderhoud.Inkjet wrote:PH-BFT is net vertrokken als KL9875.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more