Inmiddels vier weken aan de grond iemand een idee?nemaco wrote:Het valt me op dat PH-BHA nog steeds niet vliegt. Enig idee wanneer deze weer de route op gaat?
Inmiddels vier weken aan de grond iemand een idee?nemaco wrote:Het valt me op dat PH-BHA nog steeds niet vliegt. Enig idee wanneer deze weer de route op gaat?
Geen idee. De BVA inmiddels wel weer onderweg naar AMS.nemaco wrote:Wat hield de schade in?
AviaView wrote:Komt donderdag - als het goed is - weer leeg terug uit Shanghai en landt om 19:00LT als KL896D.RudiMD11 wrote:Wat is er toch met PH-BVA aan de hand? Staat al meer dan een week op de luchthaven van Shanghai!
Nieuwe gearbox nodig. Lastig in China te krijgen.nemaco wrote:Wat hield de schade in?
Geen idee. De BVA inmiddels wel weer onderweg naar AMS.AviaView wrote:Komt donderdag - als het goed is - weer leeg terug uit Shanghai en landt om 19:00LT als KL896D.RudiMD11 wrote:Wat is er toch met PH-BVA aan de hand? Staat al meer dan een week op de luchthaven van Shanghai!
https://www.flightradar24.com/KLM896D/
Ze krijgen er de PH-BFV voor terug. Gaat vanmiddag weg als KL9875.Thom wrote:PH-BFN onderweg terug uit CGK na onderhoud als KL9874.
Klopt. Schiphol non-stop was helaas net iets te ver vandaag.CaptainRoPro wrote:Zo te zien maakt de BCG eerst nog een tussenstop bij Glasgow....
Is hier al meer over bekend? Zijn ze al met de uitrol begonnen?Biem wrote:Van Luchtvaartnieuws, maar lijkt mij raar om in een combi net zoveel routers te installeren als in een full pax 747.“De kwaliteit van het huidige inflight entertainment in de Boeing 747-400’s is niet meer van het niveau dat het zou moeten zijn. Omdat de toestellen de komende jaren volledig uit de vloot verdwijnen is het investeren in nieuwe systemen niet meer rendabel. Met de routers van AirFi aan boord kunnen we de passagiers via hun eigen mobiele apparaten van hoogwaardige content voorzien. We zijn met de laatste details van de overeenkomst met de leverancier bezig”, aldus De Groot.
Het is de bedoeling dat elke Boeing 747-400 zes routers krijgt, om zo voldoende bandbreedte te kunnen bieden aan de 268 tot 408 passagiers waarvoor aan boord plaats is.
...meer viaOperationeel directeur KLM geslachtofferd
Updated Gisteren, 18:38
René de Groot, de operationele directeur van luchtvaartmaatschappij KLM,
is uit het management-comité van Air France KLM gezet door de Franse topman Benjamin Smith.
Foto: René de Groot (rechts) naast de andere directieleden van KLM, Erik Swelheim en Pieter Elbers.
Ⓒ ANP
Dat melden ingewijden aan De Telegraaf.
KLM noch Air France KLM reageerden op een verzoek op commentaar.
Op de website van Air France KLM is De Groot niet meer te vinden in het zogeheten ’Group Executive Committee’,
die tot nu toe het hoogste managementorgaan is binnen de luchtvaartcombinatie.
De positie van De Groot is mogelijk ten koste gegaan van Smith’ vertrouweling Angus Clark.
Door deze buitenstaanders wordt het GEC minder ’blauw’,
zoals KLM-getrouwen worden genoemd binnen de luchtvaartcombinatie.
Ook heeft KLM-topman Elbers minder steun in het GEC.
Inkjet wrote:Inmiddels vier weken aan de grond iemand een idee?nemaco wrote:Het valt me op dat PH-BHA nog steeds niet vliegt. Enig idee wanneer deze weer de route op gaat?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more