Beste medespotters,
Ik denk dat het niet zo moeilijk is wat de BBS bedoelt.
Enerzijds de handhaving op smalle weggetjes om aan- en afvoer van spoedeisend verkeer te waarborgen. Denk even aan die crash nog niet zo lang geleden.
Anderzijds een andere vorm van beveiliging. Mede door de hr Stegeman, maar ook door internationale ontwikkelingen ingestelde dreigings niveau waardoor men ( de overheid) extra moet zien en zichtbaar moet zijn.
Die enorme lengte aan afrastering kan je alleen overzien door er regelmatig langs te rijden en de voelhoorntjes uit te steken als op rare tijden, op rare plaatsen in goed/slecht weer mensen 'iets' staan te doen.
Dat dan de notoire hobbiest gevraagd wordt om ook eens met andere ogen naar de omgeving te kijken is dan een logische stap. En dan niet alleen naar kortgerokte dames op de fiets...
Even op zijn pvv's gezegd. Zie je traditionele baarden met een notitieblokje in de hand die vooral in bepaalde maatschappijen ipv vliegtuigen geinteresseerd zijn (welke dan... denk even na) is het handig om even te bellen.
Of een groepje mensen die ineens beddenlakens met teksten erop uitrollen die iets met milieu te maken hebben... demonstratie misschien? Bel even de BBS.
En ik denk dat iedereen wel kan weten/aanvoelen of een situatie logisch of vreemd of afwijkend is langs een landingsbaan.
Word je 6th sence aangesproken... koppel het ff terug naar de eerder in dit topic genoemde instanties.
Kijk vooral uit voor beige Corrola Verso's. Levens gevaarlijk.... of niet JV
Fijn weekend allemaal, Rob