Bedankt Roel!
120621 hours in 13558 cycles. Daar zijn gisteren nog 9 respectievelijk 2 tikken bijgekomen.
PH-BFT-BFU en BFY,zouden verkocht zijn aan Longtail Aviation747classic wrote: ↑06 Dec 2020, 11:33Longtail Aviation ?poereng wrote: ↑06 Dec 2020, 00:37 KL9877 vertrek om 10.00 lokaal maandag. Route AMS-ORD-MCI (Kansas City).
Koper van de kist is voornemens in MCI een D-check te laten uitvoeren op de kist en wat cabine aanpassingen te doen om meer cargo in de cabine te kunnen stowen. Ik kan geen info geven over de koper.
Na aankomst in MCI wordt de kist overgedragen en zal overgaan op het register van Bermuda (nieuwe registratie nog niet bekend).
Groeten,
Roel
Indien deze geruchten waar zijn moeten ze wel op hun beurt wachten, nml. 747-41R, Virgin Atlantic , G-VXLG, “Ruby Tuesday” is op 3 December overgevlogen van Manchester naar Tel Aviv voor P-F conversion (de laatste 747 P-F conversion was in 2017 !)
Zie : https://flightaware.com/live/flight/GVX ... /EGCC/LLBG
Voor een overzicht van de BDSF conversie, zie : https://www.iai.co.il/p/b747-400bdsf
PH-BFU is al niet meer zover ik weet, gesloopt te Teruel, bedoel je de BFV of W?YS11 wrote: ↑08 Dec 2020, 13:32PH-BFT-BFU en BFY,zouden verkocht zijn aan Longtail Aviation747classic wrote: ↑06 Dec 2020, 11:33Longtail Aviation ?poereng wrote: ↑06 Dec 2020, 00:37 KL9877 vertrek om 10.00 lokaal maandag. Route AMS-ORD-MCI (Kansas City).
Koper van de kist is voornemens in MCI een D-check te laten uitvoeren op de kist en wat cabine aanpassingen te doen om meer cargo in de cabine te kunnen stowen. Ik kan geen info geven over de koper.
Na aankomst in MCI wordt de kist overgedragen en zal overgaan op het register van Bermuda (nieuwe registratie nog niet bekend).
Groeten,
Roel
Indien deze geruchten waar zijn moeten ze wel op hun beurt wachten, nml. 747-41R, Virgin Atlantic , G-VXLG, “Ruby Tuesday” is op 3 December overgevlogen van Manchester naar Tel Aviv voor P-F conversion (de laatste 747 P-F conversion was in 2017 !)
Zie : https://flightaware.com/live/flight/GVX ... /EGCC/LLBG
Voor een overzicht van de BDSF conversie, zie : https://www.iai.co.il/p/b747-400bdsf
PH-BFV,idd.Biem wrote: ↑08 Dec 2020, 13:51PH-BFU is al niet meer zover ik weet, gesloopt te Teruel, bedoel je de BFV of W?YS11 wrote: ↑08 Dec 2020, 13:32PH-BFT-BFU en BFY,zouden verkocht zijn aan Longtail Aviation747classic wrote: ↑06 Dec 2020, 11:33
Longtail Aviation ?
Indien deze geruchten waar zijn moeten ze wel op hun beurt wachten, nml. 747-41R, Virgin Atlantic , G-VXLG, “Ruby Tuesday” is op 3 December overgevlogen van Manchester naar Tel Aviv voor P-F conversion (de laatste 747 P-F conversion was in 2017 !)
Zie : https://flightaware.com/live/flight/GVX ... /EGCC/LLBG
Voor een overzicht van de BDSF conversie, zie : https://www.iai.co.il/p/b747-400bdsf
Deze foto's stonden op 3 december 2020 al op Twitter, twee stuks.747classic wrote: ↑09 Dec 2020, 09:36 De eerste foto van PH-BVW op de 777 Final Assembly Line (FAL), KPAE, 8 December 2020.
Origineel "uploaded " door Matt Cawby op zijn Paine Field blog, zie : http://kpae.blogspot.com/2020/12/paine- ... ber-8.html
Specificaties : L/N 1686 C/N 66889 B777-300ER PH-BVW KLM ROYAL DUTCH AIRLINES (WE573)
Op deze foto staat de tweede en laatste KLM 777-300ER (PH-BVW)Ger wrote: ↑09 Dec 2020, 11:47Deze foto's stonden op 3 december 2020 al op Twitter, twee stuks.747classic wrote: ↑09 Dec 2020, 09:36 De eerste foto van PH-BVW op de 777 Final Assembly Line (FAL), KPAE, 8 December 2020.
Specificaties : L/N 1686 C/N 66889 B777-300ER PH-BVW KLM ROYAL DUTCH AIRLINES (WE573)
https://twitter.com/mattcawby/status/13 ... 03360?s=20
Is al meer bekend welke Bermuda registratie de nieuwe eigenaar (Longtail Aviation?) erop gaat zetten?poereng wrote: ↑06 Dec 2020, 00:37 KL9877 vertrek om 10.00 lokaal maandag. Route AMS-ORD-MCI (Kansas City).
Koper van de kist is voornemens in MCI een D-check te laten uitvoeren op de kist en wat cabine aanpassingen te doen om meer cargo in de cabine te kunnen stowen. Ik kan geen info geven over de koper.
Na aankomst in MCI wordt de kist overgedragen en zal overgaan op het register van Bermuda (nieuwe registratie nog niet bekend).
Groeten,
Roel
Bij het moment van overdracht nog niet.,Ger wrote: ↑10 Dec 2020, 13:40Is al meer bekend welke Bermuda registratie de nieuwe eigenaar (Longtail Aviation?) erop gaat zetten?poereng wrote: ↑06 Dec 2020, 00:37 KL9877 vertrek om 10.00 lokaal maandag. Route AMS-ORD-MCI (Kansas City).
Koper van de kist is voornemens in MCI een D-check te laten uitvoeren op de kist en wat cabine aanpassingen te doen om meer cargo in de cabine te kunnen stowen. Ik kan geen info geven over de koper.
Na aankomst in MCI wordt de kist overgedragen en zal overgaan op het register van Bermuda (nieuwe registratie nog niet bekend).
Groeten,
Roel
grt, Ger
Wat mij opvalt is dat de internetdome nog niet geïnstalleerd is, gebeurt dat voor KLM toestellen alleen op AMS?747classic wrote: ↑11 Dec 2020, 07:48 PH-BVV, eerste "airborne" foto, terugkerend naar Paine Field na een tweede (B2) testvlucht, 10 December 2020.
Origineel "uploaded " door Matt Cawby op zijn 10 December Paine Field blog : http://kpae.blogspot.com/2020/12/paine- ... er-10.html
Nog geen informatie over een eventuele tijdelijke opslag of leveringsdatum.
Vergelijkend met PH-BVU zie ik dezelfde antennes op beide toestellen (de foto's van PH-BVV op de vorige bladzij zijn duidelijker).Biem wrote: ↑13 Dec 2020, 22:19Wat mij opvalt is dat de internetdome nog niet geïnstalleerd is, gebeurt dat voor KLM toestellen alleen op AMS?747classic wrote: ↑11 Dec 2020, 07:48 PH-BVV, eerste "airborne" foto, terugkerend naar Paine Field na een tweede (B2) testvlucht, 10 December 2020.l
Nog geen informatie over een eventuele tijdelijke opslag of leveringsdatum.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more