Ik wil er 1 ding over zeggen. Er zijn ook full emergency situaties waarbij het wel goed afloopt. Een full emergency hoeft niet altijd op een ramp af te lopen.Lars wrote:Full emergency, zonder officiele status, bij die term denk ik 'turkish crash, bijlmer ramp' situaties.
Dat is dus uit de wereld nu. Emergency = emergency. Een halve o.i.d. bestaat niet.Lars wrote:Ja, natuurlijk gaan er ook echte rampen, full emergency's goed,..
ik probeerde met een voorbeeld duidelijk te maken wat voor gevoel die term oproept en wat voor status die twee woorden hebben.
nog zo'n 'denk daar es over na'; zijn er niet-full emergency's? zijn dat dan halve emergency's?
Volgens de manuals blijft het een emergency.Lars wrote:heb ik geprobeerd een bericht over een uitwijk te nuanceren.
Ik neem aan dat je mij ook onder de 'gemiddelde enthousiasteling' plaatst.Lars wrote:Af en toe heb ik het idee dat de gemiddelde enthousiasteling op de grond bij het woord emergency denkt aan de afleveringen op discovery channel, met zwetende acteurs in een simulator.
Ik vind het ook erg onprofessioneel (!) van jou dat je jezelf een professional kunt noemen en aan ander direct in een hoek zet. IK noem mezelf van nature geen professional, omdat ik mezelf nooit tegoed vind om meer kennis te vergaren. Misschien ben ik wel een professional in mijn vak. Maar zo zie ik dat niet, en zo benoem ik mijzelf al helemaal niet. Mijn werk is mijn ding, en ik doe dat zoals het moet. En ja, volgens de manuals. Daarnaast zal ik waarschijnlijk meer volgens manuals werken dan menig ander bij de Europese/US airlines, dat daar gelaten.Lars wrote:Ik probeer de manuals niet te bagatelliseren, maar als daar lukraak uit woord gequote.. zonder context dan vind het leuk om uit mijn professie daar wat nuance in aan te brengen in de hoop dat men dat interessant vindt
Martinvet.nl wrote:Nog een 2e skyteam livery??
Is al een tijdje terug, is er inmiddels al iets meer bekend over een 2e skyteam ""kist" voor klm ?Die gaat er wel komen maar dit zal een 737 worden (zoals het er voorlopig naar uit ziet, planning is helaas nog open)
Adios, H.
Tuurlijk! Dat is precies waar we zouden uitkomenLars wrote:maar goed, tijd voor een biertje,..
dan vinden we elkaar wel in het midden?
En deze is vanmorgen rond 0115 terug gekomen als KL7472.SPL wrote:En dan staat als het goed is de PH-AOD daar nog aan de grond.
Ik antwoord die kom er niet?fan31 wrote:hoi
ik vraag waarneer kom de 2e skyteam van klm
grt petra
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more