Ik hoorde gisteren het "gerucht" dat hij een tailstrike heeft gehad. Kan iemand dat bevestigen?James wrote:Wat is nou aan de hand met de C-FLOX???????
Nee, de kist heeft geen tailstrike gehad men is met boeing aan het overleggen hoe of de watUnited wrote:Ik hoorde gisteren het "gerucht" dat hij een tailstrike heeft gehad. Kan iemand dat bevestigen?James wrote:Wat is nou aan de hand met de C-FLOX???????
United
Kist staat nog steeds AOG in BJLcHabu wrote:.
Vraagie: Staat de FLOX nog AOG in BJL of is deze inmiddels naar Canada terug geferried ?
Dank, Chris.
(Die ook errug nieuwsgierig is naar de details.)
Men moet een aantal onderdelen zoeken die voor dit toestel niet meer worden gefabriceerd, daardoor staat ie nu nog steeds AOG. Die moeten uit Washington of uit de woestijn komen. Hoelang dat duurt is niet bekend, maar ik verwacht hem dit seizoen niet meer terug te zien.skycruiser wrote:Blijkbaar is er iets kapot waardoor deze, volgens de manuals, niet mag vliegen.
Skyservice zal moeten regelen dat het in orde komt.
Banjul is ook niet een bestemming waar je AOG wilt staan, onderdelen die je misschien nodig hebt zijn hoogst waarschijnlijk niet voorhanden.
Misschien is het benodigde onderdeel groot of niet voorradig en heeft men Boeing nodig om logistiek bij te staan?
We weten het niet, maakt verder ook niet uit denk ik. Elk vliegtuig kan kapot gaan op z'n tijd.
Als er écht iets ernstigs aan de hand was geweest, had het allang in de Telegraaf gestaan..., het is immers zomer
James wrote:Ok heftig....nou ja als het de moeite waard is dan zullen er wel genoeg onderdelen in de woestijn liggen.
Alleen weer klote dat het weer op zo'n rot plek in Afrika gebeurt...
Kan je beter meteen het hele vliegtuig laten overvliegen vanuit de woestijn dan alleen een paar onderdelen...Heeft Banjul weer wat oud 'ijzer' en Skyservice een ander toestel...eerlijke deal toch .SkyPlane wrote: Die moeten uit Washington of uit de woestijn komen. Hoelang dat duurt is niet bekend, maar ik verwacht hem dit seizoen niet meer terug te zien.
lifeliner4 wrote:Maar als de FLOX dit seizoen niet meer gaat, worden al die vluchten dan met de 767's uitgevoerd? Of komt er al een vervanger aan..?
Ik ga met OR801 op 19 Oktober naar Antalya, en daar stond de 752 op gepland..
Het idee was dat de 757 als 'vaste pendelbus' naar Turkije zou fungeren (en soms een uitstapje naar de Noord-Afrika en omstreken) en zo de 767's vrij te houden voor het langere afstandswerk & charters.lifeliner4 wrote:Maar als alle vluchtjes uitgevoerd konden worden met de vloot van Arke, waarom moest er dan een 757 komen?
Dat kost alleen maar geld?
Of willen ze de vluchturen van de 767 besparen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more