Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
gustav wrote:Bedoel je niet 21 oktober? Met welk vliegtuig is anders de koninklijke delegatie gister richting India vertrokken?
Stonden gisteravond rond 21.00Lt ongeveer 10 dure zwarte auto's met veel te veel bewaking bij Falcon 900 PH-EDM op het KLM-platform, misschien die wel....
Regards, Jeroen
Ik kan bevestigen dat er wat staatsbobo's in de EDM zaten, deze vertrok alleen wel richting London (we hebben het hier over gisteren). Dus waarschijnlijk daar op iets anders overgestapt richting India?
Gr.
Ard
# But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake #
laurens lindhout wrote:Hallo, Helemaal vergeten! Ik had nog een paar vraagjes naar registratie's van vandaag: - Om 14:13 een wit/rode Heli. Vertrok van Oost - FB B737 take-off 10:46 Alvast bedankt! Laurens
adz wrote:
Ik kan bevestigen dat er wat staatsbobo's in de EDM zaten, deze vertrok alleen wel richting London (we hebben het hier over gisteren). Dus waarschijnlijk daar op iets anders overgestapt richting India?
Weet je toevallig of het Londoen Stansted of Heathrow was?
De PH-KBX is alleen met bagage en wat personeel richting India vetrokken op 19 oktober.