Euh, dat bericht heeft de status van het begin van dit topic. Sindsdien is er wel e.e.a. aan info bijgekomen. Termen LVNL en 'de inspectie' (IVW) worden door elkaar gehaald.Henk Voortwijs wrote:04-04-2009
Erik
Moderator: gatso76
Euh, dat bericht heeft de status van het begin van dit topic. Sindsdien is er wel e.e.a. aan info bijgekomen. Termen LVNL en 'de inspectie' (IVW) worden door elkaar gehaald.Henk Voortwijs wrote:04-04-2009
Die de bekoring van V&W/IVW kan krijgen - dat is het lastige punt, geloof ik.Daarna moet Luchtverkeersleiding Nederland een structurele oplossing hebben gevonden.
Al de veranderende regels is m.i. ook niet veilig.Met ingang van zaterdag 25 april mogen kleine toestellen in de zone rond Schiphol tot een hoogte van 1200 voet (400 meter) zonder geactiveerde transponder vliegen.
Verder is een buffer (1200 voet tot 1500 voet) ingesteld waarin het recreatieve luchtverkeer alleen onder speciale condities mag vliegen. Op die hoogte moet de transponder wel zijn geactiveerd.