wijze woorden!aviodromefriend wrote:en zoals vaker: keep realistic
over realistisch gesprokenMaurice wrote:Is dit misschien iets?
ook al zo'n lekker realistisch lijstje; als bv de USAF al met een F-16 zou willen komen, waarom zouden ze er dan één vanuit CONUS overvliegen terwijl ze om de hoek ook aanwezig zijn?jimmy van drunen wrote:Ik zeg;
Maar op zich, het feit dat het op GZR is nodigt wel uit tot wat meer aandacht voor helicopters natuurlijk.
Misschien een idee om dan voor de exoten eens te kijken welke landen graag bij de NAVO willen, die zullen misschien nog wel eerder geneigd zijn om iets langs te sturen; Macedonië is al genoemd, maar een kist uit de Montenegro, Servië, Oekraïne of Georgië zou dan misschien ook nog wel haalbaar zijn.
Nog leuker is natuurlijk om het hele 'Partnership for Peace' gebeuren eens wat meer onder aandacht van de hele bevolking te brengen, kan ook leuke landen opleveren
Maar goed, die Gomhouria van de vorige show op GZR was wat mij betreft nog steeds één van de hoogte punten van alle KLu shows van de afgelopen 10~15 jaar, dus ze hebben daar wel een naam hoog te houden, en ik heb er het volste vertrouwen in dat dat ook dit keer weer gaat lukken!
Hans