Lijktmij niet handig vor de flexibiliteit van de vloot.kan me dat eigenlijk niet voorstellen dat ze met een 73W gaan vliegen met minder stoelen als hun eigen 737-700's
Heb je helemaal gelijk in. Naast het feit dat de stoelen nogal verschillen is ook de cabine en galley layout nogal anders. Met stip op 1 van de 'favo' kisten staat de OEJ. Deze vliegt vnl RTM based vanwege de kortere (lijn)vluchten met af en toe een charter ex AMS omdat deze wel erg afwijkend is (geen audio/video, geen aft panty, dus minder stowruimte voor catering)
De KLM kisten worden op alle vluchten ingedeeld, ook de charters. Altijd lachen als je met een KL bak op een een of ander klein Grieks eilandje staat en niemand de bus uitstapt omdat men een HV kist verwacht (of nog beter..bij het instappen denkt dat men DE KLM vliegt en er vervolgens achterkomt dat er geen audio/video aan boord is
.
In ieder geval hou je met de KL inhuur nog wat geld binnen de groep, ook niet helemaal onbelangrijk tegenwoordig. Daarnaast zullen er weer KL vliegers bij trans vliegen deze zomer
Frank