Curacao met Arkefly
Forum rules
Curacao met Arkefly
In januari ga ik naar Curacao met Arkefly. Kan niemand me vertellen of ik dan films kan kijken in de stoel voor mij of moet ik ouderwets mijn nek verlengen om op de enkele monitoren te kijken die om me heen hangen?
Re: Curacao met Arkefly
Je kunt een eigen "multimedia speler" huren aan boord (films, muziek, tv-programma's)
Grtz
Arjen
Grtz
Arjen
Niet in de stoel voor je en ook niet je nek verlengen. Je huurt een personal entertainment player.
Paar weken geleden op mijn vlucht nog 12 euro maar dat kan in januari duurder zijn.
Prima apparaat om de tijd mee door te komen.
Kijk eens hier http://www.arkefly.nl/onboard.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Paar weken geleden op mijn vlucht nog 12 euro maar dat kan in januari duurder zijn.
Prima apparaat om de tijd mee door te komen.
Kijk eens hier http://www.arkefly.nl/onboard.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://jetphotos.net/showphotos.php?userid=16298" onclick="window.open(this.href);return false;
- B767-300ER
- Scramble Master
Beste Maner,
Beide antwoorden zijn NIET juist.
Op de vluchten naar Curacao wordt vanaf oktober de nieuwe B767-300ER ingezet, die ArkeFly beginoktober ontvangt. (van haar zusje ThomsonFly)
Deze hebben InSeat entertainment, dus een beeldscherm in de stoel voor je.
Dit geldt voor alle vluchten naar de Nederlandse Antillen met ArkeFLy.
Alleen de zaterdagvlucht (in combinatie met Bonaire) wordt nog "met een oudje" gedaan waarbij je een entertainmentspeler kan huren.
Met groet, Niels
Beide antwoorden zijn NIET juist.
Op de vluchten naar Curacao wordt vanaf oktober de nieuwe B767-300ER ingezet, die ArkeFly beginoktober ontvangt. (van haar zusje ThomsonFly)
Deze hebben InSeat entertainment, dus een beeldscherm in de stoel voor je.
Dit geldt voor alle vluchten naar de Nederlandse Antillen met ArkeFLy.
Alleen de zaterdagvlucht (in combinatie met Bonaire) wordt nog "met een oudje" gedaan waarbij je een entertainmentspeler kan huren.
Met groet, Niels
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Zie hier het persbericht, uitgegeven in Curaçao.
Niels,
dank je wel voor dit antwoord.
Ik ben blij met in-seat entertainment.
P.S, je bent toch niet de zoon van Tineke???
dank je wel voor dit antwoord.
Ik ben blij met in-seat entertainment.
P.S, je bent toch niet de zoon van Tineke???
- B767-300ER
- Scramble Master
Huh?. Wie is Tineke?
Je weet mijn achternaam niet eens
Je weet mijn achternaam niet eens
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Sorry Niels,
ik ken een Tineke. Zij heeft een zoon (Niels) die zelf piloot is. Hij weet volgens haar, alles over de luchtvaart. Jij weet hier blijkbaar ook veel van.
Ik dacht dus: misschien ben jij de zoon van Tineke.
Laat maar.....
ik ken een Tineke. Zij heeft een zoon (Niels) die zelf piloot is. Hij weet volgens haar, alles over de luchtvaart. Jij weet hier blijkbaar ook veel van.
Ik dacht dus: misschien ben jij de zoon van Tineke.
Laat maar.....