United 777 wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2372559/boe ... iphol.html
Waar heb ik die foto eerder gezien?
Foto 2 is zeker met een hele grote flitser gemaakt?
United 777 wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2372559/boe ... iphol.html
Waar heb ik die foto eerder gezien?
Zozo, heeft nu.nl de website van AirTeamImages in hun favorieten staan, of heeft Daan hem ingestuud!? nice!!United 777 wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2372559/boe ... iphol.html
Waar heb ik die foto eerder gezien?
In ieder geval geven ze iets van credits (kijk maar rechts van de afbeelding), dat kan je bijvoorbeeld van de T niet altijd zeggen. Maar volgens mij hebben de meeste nederlandse kranten voor luchtvaartplaatjes scramble in hun checklist staan. Ik kan me herinneren dat plaatjes van een of ander incident op Schiphol die hier stonden binnen een paar minuten op de site van de T stonden, waarbij ze voor het gemak maar even claimden de plaat zelf te hebben gemaakt.jeffreyklm wrote:Zozo, heeft nu.nl de website van AirTeamImages in hun favorieten staan, of heeft Daan hem ingestuud!? nice!!United 777 wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2372559/boe ... iphol.html
Waar heb ik die foto eerder gezien?
Hangar 11.robertmurk wrote:Iemand enig idee waar de 787 nu staat?
is de 787 nu zichtbaar of is de schuur dicht??Gietje wrote:Hangar 11.robertmurk wrote:Iemand enig idee waar de 787 nu staat?
Schuur = gesloten (en dat ook ongetwijfeld blijven tot pushback vlak voor haar vertrek )MB wrote: is de 787 nu zichtbaar of is de schuur dicht??
nustyR wrote:Ik heb 677 foto's op de 1D en 598 op de 5DmkII.
Ik stond niet bij hangar 11, nooit van plan geweest
Sluitertijden tussen de 1/13 en 1/30, dat wordt dus uitzoeken
Je kon gewoon langs die vrachtwagen rijden bij de Mac
Heeeeel veeeeeeeeeel mensen waren te laat.
Ik ga op huis aan.
Dagjesmensen, die hebben geen up to date resourcesfan31 wrote:waarom waren zoveel mensen te laat,scanner is wel zo makkelijk !